Hotel Montreal **

Weer vandaag4°-1°

5 reviews over Hotel Montreal in het Nederlands

leuk hotel met toplocatie

Duco Mülder, 7-8-2011

Prima kamers. Schoon. De locatie was top! Ongeveer 10 minuten lopen van het centrum en aangezien alle bezienswaardigheden van Florence op een zeer kleine afstand van elkaar liggen is alles op loopafstand.

Parkeren in Florence is een drama. Daarom biedt het hotel een zeer goed parkeer service. De auto wordt opgehaald en weg gebracht naar een garage. Wanneer je uit checkt wordt de auto opgehaald en na tien minuten wachten is de auto er weer :).

Het ontbijt was uitermate slecht. Het kost 5 euro (niet inclusief de kamerprijs). Op 2 minuten lopen van het hotel zit een prima gelateria waar je ook goed kan ontbijten. Zeer aan te raden.

leuk hotel

s, 12-9-2008

het was een leuk hotel,alleen het ontbijt was niet goed verzorgt.verder het stadje florence was erg interresant.we zijn helaas maar 1 nacht kunnen blijven van 1 hele week ,we werden onverwachts naar huis geroepen.er was een familielid ziek.dus we hebben niet alles kunnen zien.

Prima!

Lindy, 21-8-2008

Verzorgde nette kamers, met airconditioning. Ontbijt was goed, vers gebakken broodjes, koffie en jus d'orange, maar ook cornflakes. Altijd mensen aanwezig bij de receptie en ze spreken Engels (de een beter dan de ander). Dit hotel was het geld meer dan waard, het was beter dan verwachting.

Ideale ligging vlakbij het treinstation Firenze S.M. Novella en groot busstation waardoor het makkelijk is ook dagexcursies te ondernemen. Ook ideaal ten opzichte van het centrum, met hooguit 5-10 minuten lopen ben je al bij de El Duomo, alle andere bezichtingen zijn ook prima te voet te bereiken. Er is een toeristen informatiekantoor vlakbij.

Prima, net hotel. Minder: avondklok

Jolanda van Drie, 28-7-2008

Prima, net hotel. Heel fijn dat er elke dag schone handdoeken waren. De strenge avondklok van 2 uur was voor ons, 2 jonge meiden, echter wel iets teleurstellend.

Leuk klein hotelletje voor weinig geld

stefan, 5-4-2008

Leuk klein hotelletje voor weinig geld.

Ziet er leuk uit, mooie kamers alles is netjes en schoon heb geen haar gezien. Mensen van de balie zijn heel aardig.

Zeker de moeite waard ondanks dat ie maar 1 ster heeft is zeker 3 sterren waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Montreal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montreal in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montreal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montreal scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.