Camping Michelangelo

Camping Michelangelo
4,8

Matig

33 reviews over Camping Michelangelo in het Nederlands

Veel slechter kan haast niet

Fietser
9-8-2017

Ligging t.o.v. stad is prima. Staat en hygiëne sanitair is bedroevend. Niet zulke beste plaatsen. Voorzieningen (sanitair, elektriciteit, kranen op camping) kapot, vies of beide. Personeel zegt nergens iets aan te kunnen doen; "Ik werk hier alleen maar..."

Ook de andere kampeerders voelden zich belazerd en wilden ook snel mogelijk weg. Met elkaar geklaagd bij receptie, maar het maakte het personeel allemaal niets uit.

De camping ligt geweldig: loopafstand van centrum Florence. Als je niet gehecht bent aan nachtrust en hygiëne, dan zou ik zeker gaan. Sanitair is zeer slecht onderhouden, vies en biedt weinig privacy. De kampeerplekken zijn ook niet al te best; gras is er niet en te weinig schaduwplekken. Daarnaast ligt de camping naast een populaire nachtclub waardoor er tot 3 uur 's nachts harde muziek is.

Deze camping is vergelijkbaar met de camping van een festival als Lowlands, maar dan voor ruim 40 euro per nacht.

Ten eerste is het uitzicht van het restaurant prachtig.

De pizza's zijn heerlijk en niet te duur.

Maar nu even ter zake, meer dan 30 euro per nacht voor twee personen in een klein tentje is al vrij veel. Daarbij komt dat er geen afgebakende plaatsten zijn dus je moet zelf maar een plekje zoeken tussen alle tenten.

Het personeel is zeer onaardig, nergens toe bereid en geeft geen ruk om zijn gasten. Als je geluk hebt is de pizza er in 1,5 uur als ze hem niet aan iemand anders weggeven. Douches en wc's zijn oud. En er is maar een droger. Ik kan biet genoeg benadrukken hoe erg het personeel was, met name aan de receptie. Ten slotte is er niet overal stroom een water berijkbaar zoals gezegd, en een piautomaat is er zeker niet...

We hebben een aantal aanbieders voor Michelangelo voor je op een rij gezet:

Camping geschikt voor bezoek aan Florence

Roelof
19-9-2014

Snap niet waarom er wordt vermeldt dat de camping gesloten zou zijn, of verhuisd, zit gewoon nog steeds bovenaan de Piazzale Michelangelo (campers zijn alleen niet welkom). Dure camping voor wat je krijgt, neem aan dat je betaalt voor de ligging middenin de stad. Sanitair is verouderd en wordt slecht schoongemaakt. Wat ons betreft was het maar net acceptabel. Prijs voor tent, 2p en auto was bijna net zo hoog als voor een huurtent met echt bed. Daarom daar voor gekozen, maar hield niet over, allesbehalve luxe, blij dat we in onze eigen slaapzak lagen, dat gevoel. Ook erg gehorig (giebelende Chinese buren die om 2 uur snachts thuiskomen. Wifi bij bar is gratis, veel backpackers die op de camping staan, type interrail camping. Conclusie: geen camping om weken te gaan staan, maar voor een paar dagen bezoek aan de stad is het heel geschikt.

verhuisd naar een andere locatie

martine
24-6-2014

Camping michelangelo is niet meer per camper en caravan te bezoeken op de oude locatie maar in een buitenwijk in Florence.

Mooie plek alles splinternieuw,dus ook weinig schaduw i.v.m. de jonge aanplant.Het centrum is makkelijk te bereiken per fiets .fietspad gaat gedeeltelijk langs de rivier de Arno.

Beduidend betere locatie dan de oude camping .

Hard aan renovatie toe.

Herman
8-10-2013

Camping is sterk verouderd. Sanitair is in zeer slechte staat. Het lijkt alsof er al jaren niets meer gerepareerd wordt. Sanitair wordt slecht schoongemaakt. In het naseizoen is alles gesloten, restaurant, bar, winkel, behalve de receptie. Geen shuttle service naar het centrum.

Wel betaal je de hoofdprijs voor een camper met 2 personen € 38,- per nacht!

Camping gunstige ligging in Florence

Annemie Teunissen
30-9-2013

De camping ligt heel gunstig, Florence te voet goed te doen, het sanitair is wat verouderd, maar wordt goed schoon gehouden, het restaurant was goed, wij waren er met mooi weer, als het er regent zal het wat behelpen zijn, een sanitairgebouw op de camping, als je beneden staat is het een hele klim, maar met mooi weer is het goed te doen, wij zijn 1 week gebleven tijdens het WK wielrennen, en hebben niets te klagen gehad, de referenties waren niet zo goed, maar het is ons zeker mee gevallen

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Florence.

yvonne_38
14-8-2013

De entree van de caming ziet er wel veelbelovend uit..... Maar eenmaal boven aangekomen, toch wel teleurstellend. Hobbelig terrein met uitzicht op hoogspanningsmasten! Sanitair niet erg best, met als echt dieptepunt de douches! Piepkleine hokjes, nergens plek om iets droog te houden, vies, en afvoer verstopt.

Wat dan wel weer helemaal top was, is het zwembad!! 2 Heerlijke baden, sympathieke badmeester. En, daar wel erg schoon! Winkeltje voor basisvoorzieningen. Ideaal met bushalte vlakbij. Stroom viel tijdens ons verblijf daar ook uit.

Camping voor topprijs en geen service

m
21-10-2012

De camping heeft een prachtige ligging in Florence met vlakbij erg mooi uitzicht. Echter het personeel is onbeleefd, sanitair is er weinig en moet je als je pech hebt ver voor lopen. Daarbij ligt de camping in de achtertuin van een openlucht discotheek!! En betaal je er erg veel geld!

Camping is prut

Jennah12
15-9-2012

Camping Michelangelo is zeer slecht, de ligging is daarintegen helemaal top. Deze camping is om Florence meerdere malen te kunnen bezoeken, als je een relaxende vakantie op de camping wil is dit een afrader, het uitzicht is geweldig!

Voor ons om nog eens naar terug te gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Michelangelo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Michelangelo in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Michelangelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.