Hotel Mario s

We hebben een aantal aanbieders voor Mario s voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mario s in het Nederlands

2006

Aardig en vriendelijk personeel

Anke
11-6-2006

Aardig en vriendelijk personeel. Het hotel doet verouderd aan, maar is wel schoon. De bereikbaarheid van het hotel is zeer goed, op korte loopafstand van het station. Naar de Duomo is het ongeveer 10 minuten lopen, naar de Ponto Vecchio ben je toch snel een half uur onderweg in de drukte.

Gereisd Anders in juni 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mario s in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mario s zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.