Hotel Marine

Kleine hotelsWeer vandaag36°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Marine voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marine in het Nederlands

Meer een hostel dan Hotel

sara
25-5-2014

Het gebouw bestaat uit 6 hotels. Op de 2de verdieping bevind het hotel Marine zich. Beneden is de receptie voor alle hotels. We hadden kamer 7. Dit heeft een ruim terras, maar was niet aangekleed en was water in een bloempot achtergebleven en dit stonk echt.

Doordat ze naast het hotel aan het werken waren, werden we al om 7 uur s'ochtends gewekt. Het was een ruime kamer, alleen de badkamer was langs de kleine kant. Het toilet zit laag en er was geen bad enkel een douch. Normaal zijn we gewoon om een koelkast op de kamer te hebben, maar dit was er niet. Er was wel airco.

Het ontbijt is basic. 1 soort vlees en kaas en voor de rest van die kleine potjes (honing, choco,...) Dit was wel een teleurstelling voor ons.

Normaal hadden we dit hotel niet, maar doordat in ons oorspronkelijk hotel problemen waren met de badkamer heeft het oorspronkelijk hotel voor dit hotel bezorgd.

Het personeel is vriendelijk. Ze staan je vriendelijk te woord.

Gereisd Met partner in mei 2014

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marine in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.