Hotel Majestic

Hotel Majestic

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Majestic in het Nederlands

2007

Ligging aan de rand van het oude centrum

J. Maar
19-4-2007

Ligging aan de rand van het oude centrum. Trein, bus en tram terminal op 200 meter.Parkeer garage onder het Hotel. Tramhalte op 25 m Inrichting van kamer verouderd.Drukke omgeving.

Gereisd Anders in Thu Apr 19 2007 20:21:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majestic in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majestic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.