Hotel Londrasterstersterster

Tonen op kaart

15 reviews over Hotel Londra

• 7Janssens Diane29-04-2014

Goed hotel voor citytrip

Goed hotel voor citytrip. Rustig gelegen, maar toch op wandelafstand van het centrum. Dicht bij station, ideaal omdat daar de bus van de luchthaven shuttle stopt. Kamers ok, ontbijt meer dan voldoende. Dichtbij goede en zeer betaalbare trattoria.

Gereisd met partner in april 2014

• 6karina_de_meuter14-04-2014

Zeker geen 4 sterren waardig

Vrij goed gelegen hotel, ontbijt ok en schoonmaak ok maar klein blad. Schimmel in de bovenhoek badkamer. Lang wachten op bediening. Ook aan de receptie werd net voldoende gedaan meer kan je niet verwachten. Het leek wel of de jongere werknemers tegen hun zin werkten. Wel was de ligging vrij goed.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 9jose24-09-2012

Prachtig hotel

Prachtig gelegen, dichtbij de meeste bezienswaardigheden. De service en de accommodatie zijn uitstekend. De maaltijden en dranken zijn wel prijzig. Na het ontbijt krijg je wel een cappuccino aangeboden.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Marijke en Marieke Smit05-09-2011

Uitstekend hotel !

Hotel Londra is een uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer aan de voorkant, modern, ruim en niet onbelangrijk, rustig!! De ligging van dit hotel is ideaal. Als we deze geweldige stad nog eens gaan bezoeken komen wij zeker in dit hotel terug.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 9Kristof29-09-2010

Uitstekend adres!

pluspunten: goede ligging (5' te voet van station S.M. Novella) - 5' te voet van de basilica - trattoria's in omgeving voor diner - uitstekend ontbijtbuffet (spumante, verse yoghurt, vers fruit, verse eieren, spek, worstjes, lekker brood, dolci, voldoende plaats in de ontbijtzaal) - fantastische kamers (ZEKER de designkamer nemen, prijsverschil meer dan waard!! Deze zijn gerenoveerd met tv in de spiegel geïntegreerd, tv in de badkamerspiegel, designmeubilair) - perfecte housekeeping - kraaknette kamers (op de gerenoveerde verdiepingen). Mindere punten: 1x in hotelrestaurant gedineerd, was middelmatig (12 euro voor een pasta, elders voor 8 euro betere pasta gegeten) - personeel doet zijn job maar zijn niet echt vriendelijk - mooie maar kleine douches in de kamers. Algemeen: Mits u hier een designkamer reserveert is dit het perfecte hotel om Firenze te verkennen! Vrij veel amerikaanse toeristen (zoals in heel Firenze trouwens), mix van 50/50 toeristen/zakenmensen. Prijs/kwal. TOP!

Gereisd met partner in september 2010

• 9Toscane21-05-2010

Geweldig, Super, Centrale ligging

Een geweldig hotel op loopafstand van het treinstation en bussen. Voor het hotel ligt een trambaan (maar daar heb je weinig last van), waardoor er weinig verkeer door de straat heen rijd. De kamers zijn ruim opgezet en zeer modern. (veel spiegels en blauwe led verlichting). Ontbijt is zeer goed en uitgebreid en het personeel is bijzonder vriendelijk. Echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Echtpaar 55+26-06-2009

Goede prijs/kwaliteit verhouding

We zijn er vier nachten geweest en dat is goed bevallen. We kozen dit hotel door de goede centrale ligging, met name dichtbij het centraal station Santa Maria Novella. Behulpzaam personeel, gratis internet, goed en gevarieerd ontbijt, prima bedden. Het is niet heel modern, maar de basiskwaliteit is zonder meer goed voor een viersterrenhotel in Florence. Kortom, goede waar voor je geld.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Pauline05-10-2008

super vriendelijk

Dit hotel heeft een perfecte ligging om lopend Florence te bekijken. Het ligt achter het station, dus waar de luchthaven-shuttlebus stopte, is het 5 minuten lopen met je koffer en dat is goed te doen. Het personeel van hotel Londra is super vriendelijk en willen je met van alles graag helpen. Ontbijt van veel keuze en lekker. Onze driepersoonskamer was mooi ruim en badkamer nieuw. Het derde bed was een echt bed en niet zo'n slaapbank. Dit hotel ligt op 5 minuten lopen vanaf de SITA bussen ( openbaar vervoer ) die onderanderen naar Sienna rijden, elk kwartier, echt perfect. Het eten voor lunch en diner is wel aan de hoge kant, echter niet geprobeerd. Ondanks dat de straat ervoor opgebroken is, is dit hotel een echte aanrader.

Gereisd in oktober 2008

• 8Jerry en Nicolette01-07-2008

Prima hotel, mooie niet roken kamers, ligging uitstekend t.o.v. het centrum. Vriendelijk personeel. Uitstekend gedineerd. Was een perfecte start van onze rondreis in Toscane/Umbrie.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8maia en dirk09-05-2008

Prima hotel. Wel meer congresgangers dan toeristen. Daardoor ook rustiger. Bar wel prijzig (cola €4, glas wijn €5). Werken in de straat (aanleg tram) bevorderen ook de rust: minder verkeer en in de omgeving van het hotel wordt niet gewerkt. Vriendelijk personeel. Ruime, propere kamers.

Gereisd met partner in mei 2008

1 tip over Hotel Londra

• jose, 24-09-2012

Ga eten bij "Trattoria Al Trebbio" in de Via Della Belle Donne (zijstraat aan de piazza Santa Maria Novella). Goede prijs/kwaliteit. Geen verplichting van een volle menu te nemen. De nodige tijd voorzien want er zijn steeds veel gasten.

0 vragen over Hotel Londra

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV