Hotel Leonardo House

2008

Super B & B!

Monika
26-9-2008

Tijdens onze vakantie afgelopen augustus/september in Italie ook de stad Florence voor een weekend aangedaan. Dit B&B gevonden via internet. Altijd afwachten hoe het er in het echt is. Maar dit was zeker geen teleurstelling. Super gezellige B&B, erg vriendelijke eigenaar, mooie kamers en een huiselijke sfeer. Prima basis als je Florence wil aandoen. Het centrum is vanaf B&B goed te lopen, maar er rijden ook bussen. En mocht je met eigen auto gaan. Het B&B heeft een eigen afgesloten parkeerplek.

Gereisd Met partner in september 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo House in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.