Hotel Le Due Fontane

8 reviews over Hotel Le Due Fontane in het Nederlands

Centrale ligging

Wilma en Gert
25-9-2010

Ligging is goed. Ontbijt is minimaal, voor begrip internationaal ontbijtbuffet. Geen verse yoghurt, jus d'orange. Weinig brood/broodjes. Wordt minimaal aangevuld . Vleeswaren waren eenzijdig. Fruit is ook minimaal, als je geluk hebt liggen er meerdere soorten. Kwalitatief is het ook minimaal.

Het duurde lang voordat de tafels werden afgeruimd van de vorige gasten. We moesten zelf de placemats neerleggen, tafel schoonvegen.

De transfer vliegveld/hotel kon niet want er was geen chauffeur.

Al met al hebben we vier fijne dagen gehad.

Top Hotel!

paulien_21@hotmail.com
29-6-2010

Perfecte ligging, ruime kamer, schone badkamer en vriendelijke personeel.

Het hotel is ruim en goed onderhouden. Aan de voorzijde is een klein terrasje waar je lekker nog even kunt bijkomen van alle bezichtigingen.

De service is goed, zo heeft het hotel o.a. een gratis shuttle bus van/naar station!

Een goed verblijf!

Misschien was het een paar jaar geleden anders ( de laatste beoordeling is uit 2008) maar we zijn niet onverdeeld tevreden over Le Due Fontane.

Ik vond de kamer relatief klein en vooral donker. Eén raam van 80x80 cm dat ook maar beter dicht kopn blijven vanwege de muggen (maar dat kan ik moeilijk het hotel aanrekenen). Het ontbijt vonden we in tegenstelling tot andere schrijvers sober. Doorgesneden puntbroodjes, onder een rode lamp om er een hard korstje aan te geven. Wel inderdaad een yoghurtje en fruit.

De service kan ik helaas alleen als slecht beoordelen. Op mijn vraag om een auto te huren kwam alleen een "nee"; toen ik wees naar het bordje op de balie met huurauto's kreeg ik te verstaan dat dat van een garage was en waar die zat : "around the station".... We hebben het niet kunnen vinden.

Op een avond was het benauwd op de kamer, maar de airco stond uit. Vraagje aan de receptie : nee, dat was normaal, want de buitentemperatuur is onder de 20 en dan gaan de airco's uit.

2008

Echt een aanrader.

J. van Nijendaal
22-12-2008

Wij hadden het geluk de enige kamer met balkon en uitzicht op het plein te hebben. Grandioos.

Goed hotel

DYJMF
17-12-2008

Blij verrast met dit hotel. Aangekomen met de auto (flinke zoektocht in stad met veel eenrichting en wegwerkzaamheden) wordt deze voor je geparkeerd in eigen garage (wel extra betalen, maar goedkoper dan andere garages/parkeeplaatsen). Mooie grote kamer, helaas niet op het plein, maar in Florence moet je niet in je kamer blijven. Het bubbelbad deed het iets te goed en hield niet meer op, met als gevolg een overstomend/lekkend bad. De uitstekende service zorgde nog die avond dat alles droog en schoon was. Uitstekend gelegen op korte afstand van de Dom. Florence is geen grote stad dus alles is prima te belopen.

Leuk hotel, mooie grote kamers

Ria Post
4-5-2008

Leuk hotel, mooie grote kamers. Het ontbijt is perfect, zelfs met verse aardbeien met slagroom, broodjes, joghurt, fruit,taartjes, enz.

1 straat uitlopen, ongeveer 200 mtr en je bent midden in het centrum.

wij hadden bij de touroperator een gratis shuttle service van en naar het vliegveld. Ook wij hadden last van rioollucht op één kamer. (hadden 2 kmrs geboekt) minpuntje!

2007

Het hotel (oud palazzo) ligt op een perfecte locatie op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. De kamers zijn groot en klassiek ingericht. Verstandig is vooraf een afspraak te maken dat je een kamer krijgt met uitzicht op het schitterende plein (het plein komt ook voor in de speelfilm "a room with a view", want bij de meeste kamers grenst het venster aan een soort binnenplaatsje (luchtkanaal is een betere kwalificatie). Het hotel heeft volgens mij rioleringsproblemen, maar als de kamer aan de goede kant ligt (plein), geeft dit minder problemen.

Het ontbijt is goed en zeer gevarieerd.

2004

Als je geluk hebt en je ligt aan de voorzijde en er is op het plein wat te doen (concerten enz.)

gewoon perfect.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Due Fontane voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Due Fontane in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Due Fontane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Due Fontane scoort een 7.88 uit 10 op basis van 8 reviews.