9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Adriatico voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
FTI Reizen
FTI Reizen

1 review over Hotel Grand Hotel Adriatico in het Nederlands

2007

Goede ligging aan de rand van het centrum

M.Bonnet
17-6-2007

Goede ligging aan de rand van het centrum. Aardige binnentuin met terras. Parking. Goed verzorgde kamers. Prijzig.

Gereisd Zakelijk in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Adriatico in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Adriatico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.