9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Adriatico voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
FTI Reizen
FTI Reizen

2 reviews over Hotel Grand Hotel Adriatico in het Nederlands

Uitstekend en rustig hotel met centrale ligging

Martin
7-1-2017

De kamer was uitstekend verzorgd en had een rustige ligging. Vooral de matrassen waren van goede kwaliteit. Ook voldoende verlichting in de kamer en een perfecte schoonmaak. Het ontbijt was uitgebreid en prima verzorgd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ons speciale verzoek om eenmalig een gast te mogen laten mee-ontbijten was geen probleem en werd niet doorberekend. Het hotel ligt centraal ten opzichte van het historische centrum op slechts 5 minuten lopen van het treinstation Santa Maria Novella. Er zijn kwalitatief goede en heel betaalbare restaurants in de directe omgeving waar voornamelijk Italianen komen eten. Dit hotel is een aanrader dus!

Gereisd Met partner in december 2016
2007

Goede ligging aan de rand van het centrum

M.Bonnet
17-6-2007

Goede ligging aan de rand van het centrum. Aardige binnentuin met terras. Parking. Goed verzorgde kamers. Prijzig.

Gereisd Zakelijk in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Adriatico in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Adriatico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.