Hotel Florence Business

ItaliëToscaneFlorence

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Florence Business voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

0Tonen op kaart

3 Reviews over Florence Business

• 8arno13-11-2009

geweldige plek

het was een mooi gebied en ze waren erg vriendelijk alleen de taal was af en toe nog een beetje irritant maar voor de rest helemaal top zeker een aanrader

• 9Anneke29-07-2009

Prima uitvalsbasis om Florence te ontdekken.

Uitstekend personeel, je kreeg echt het gevoel welkom te zijn. Heerlijk ontbijt met (zelfgebakken!) koekjes, cake etc en roerei en gebakken spek, uitzonderlijk voor Italië. Voor € 1,20 per persoon ben je met de bus in ongeveer een uurtje in centrum Florence. Kaartjes verkrijgbaar aan de receptie. Kamers prima in orde, we hadden zelfs een ligbad. Het beste hotel waar we tijdens onze trektocht verbleven hebben.

• 7Jan en Tanja27-02-2009

Aan de rand van de stad

Het hotel is vrij nieuw en ligt aan de rand van de stad vlak naast de autobaan. Het ligt in een industrie-omgeving. Naast het hotel wordt nog een hotel gebouwd. Gratis parkeren buiten en in parkeergarage is mogelijk. Met de bus is het ongeveer 45 minuten naar het centrum. Het ontbijt is redelijk voor italiaanse begrippen. De kamers zijn niet echt groot, maar netjes. De badkamer had wat achterstallig onderhoud. Toen wij er waren, was een heel groep italiaanse wegwerkers in het hotel ondergebracht: dit was minder. Veel lawaai en gezuip.

Hotel Florence Business info

Veilig betalen met