12 reviews over Hotel Donatello in het Nederlands

ik zou er zo weer heen gaan

fam Nieuwenhuizen
2-6-2019

7 dagen in dit hotel, geweldige service, nederlands gesproken, geweldige kamer, netjes schoongehouden, hele goede ligging tov de oude stad en busverbindingen

Gereisd Met partner in mei 2019

Het was er goed vertoeven.

M.l.h. Smits
25-5-2018

Dat het er heel druk kan zijn.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima hotel

Fam. Scholtes-Kist
10-5-2018

Prima ligging tov het centrum, heel vriendelijk personeel waarvan de eigenaren en hun zoon nederlands praten. In de buurt veel leuke restaurantjes.

D-reizen

Mooie locatie, fijne binnentuin.

nw verweij de vos
6-5-2015

Dicht bij het trein station. Rustige straat. Aardige mensen, mooie kamer, uitzicht op de tuin.

Gereisd Anders in mei 2015

Geweldige uitgangspositie om de stad te verkennen

tinekeenleo
4-2-2014

Hotel Donatello in Florence is een prachtig hotel midden in het centrum van Florence. Alles is op loopafstand. De kamers zijn schitterend! Ook de kamers in de tuin zijn fijn. De medewerkers weten veel van de stad en ze kunnen je allerlei tips geven. Een aantal medewerkers spreekt Nederlands en dat is erg handig. Voor ons hebben ze regelmatig een tafel gereserveerd in een restaurant in de buurt of tickets geregeld voor de sightseeing bus. Ook hebben ze ons met bagage weggebracht naar het vliegveld.. De service is dus erg goed. We zijn er al een aantal keren geweest, zowel in de zomer als in de winter. Wij vinden het dé plek om Florence te verkennen! Aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2014

Matig hotel

robinhoeven22
19-9-2013

Het hotel heeft een goede ligging tov de highlights van Florence. De lobby en kamer zijn in mooie Italiaanse stijl. De kamer is wel stoffig en gedateerd. Het ontbijt is zeer matig. Het personeel is wel vriendelijk, maar erg chaotisch/druk. Kortom, een matig hotel waarvan alleen de ligging een groot voordeel is.

Gereisd Met partner in september 2013

prima stadshotel

G & R
9-8-2011

Bij aankomst meteen allerlei culinaire tips gekregen van de Nederlandse eigenaresse, leuke binnenkomer. Kamers zijn ruim, hoge plafonds, prima bedden, lekkere douche, wel een beetje gehorig. Ontbijt was prima, koffie of thee, diverse soorten broodjes, ham, kaas, jam en honing, yoghurtjes, fruit. Al met al een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Thu May 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor stedentrip

Joke en Ger
2-5-2009

Wij waren afgelopen 4 dagen in Hotel Donatello. Goed hotel met perfecte ligging t.o.v. centrum slechts enkele minuten lopen. Kamer op bovenste verdieping met dakterras erg rustig geen verkeers lawaai. Goede service onder Nederlandse leiding. Ontbijt typisch italiaans dus beperkt. Voor een stedentrip een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

De ligging van het hotel is prima

cor pandelaar
20-3-2008

De ligging van het hotel is prima. Dicht bij het centrum aan een rustig plein. Het hotel wordt gerund door een echtpaar waarvan mevrouw Nederlandse is en klaar staat om goede adressen te geven om goed te lunchen en te dineren in de stad. De kamers zijn prima voor een stadshotel. Wij komen er zeker terug. Cor Pandelaar

Gereisd Met partner in maart 2008
2007

Het hotel zag er prima uit, ontbijt is beperkt en in maar

Susan
11-6-2007

Het hotel zag er prima uit, ontbijt is beperkt en in kleine ruimte maar heeft mij niet echt gestoord. Wat wel erg vervelend is dat de muren erg dun zijn. Je hoort echt alles van de buren en bovenburen. Oordoppen zijn een aanrader. Verder prima hotel in op loopafstand van alle attracties.

Gereisd Anders in Mon Jun 11 2007 09:53:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Donatello in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Donatello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.