Hotel Corte dei Medici ***

Hotel Corte dei Medici
5,4

Matig

Weer vandaag2°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Corte dei Medici voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Corte dei Medici in het Nederlands

Nooit meer, wat een tegenvaller!

Hetty, 6-6-2017

Het afvoerputje in de douche stonk verschrikkelijk, we moesten elke keer als we terugkwamen op de hotelkamer het water een behoorlijke tijd laten lopen om de stank weg te krijgen. (Het antwoord van het hotel was: dat het nou eenmaal een oud gebouw is en dat bij regen - het was al behoorlijk wat dagen droog - het normaal is dat het dan wat minder ruikt)

Het uitzicht was ronduit vreselijk, we keken uit op een betonnen binnenplaatsje.

Nou was het toch al geen verademing om het raam open te zetten omdat er een machine (naast het raam) 45 van de 60 minuten aan het ratelen was.

Het hotel zit ook nog midden in een verbouwing.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corte dei Medici in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corte dei Medici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Corte dei Medici scoort een 5.43 uit 10 op basis van 2 reviews.