Hotel Bonciani

ItaliëToscaneFlorence

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bonciani voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 8 reviews

5.9VoldoendeScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Bonciani

• 7Jolien29-12-2010

Fantastische ligging!

Om de hoek van het hotel staat de Santa Maria Novella kerk, en de Duomo ligt op 5 minuutjes lopen! Superleuke en centrale ligging, informele sfeer in het hotel en klassiek Italiaans ingericht.

• 7Arjan28-12-2010

Eenvoudig maar okay hotel, wel perfect gelegen.

Hotel Bonciani is een eenvoudig maar prima hotel voor een stad.. Belangrijkste is de ligging, en die is super. Kamers zijn netjes/sober. Prima hotel voor een redelijke prijs.

• 7Merel06-09-2008

Gunstig gelegen hotel

Bonciani ligt ideaal, precies tussen het treinstation en de beroemde Duomo in. Veel bars, winkels en restaurantjes in de omgeving. Het receptiepersoneel is vriendelijk en spreekt goed Engels.

Met uitzondering van de entree en de ontbijtzaal ademt het hotel inderdaad een beetje vergane glorie, maar het is er schoon en de kamers zijn compleet ingericht. De bedden zijn bovendien prima. Onze kamer had een soort u-vom, waardoor de airco niet optimaal kon functioneren, dat was wel hinderlijk in de hitte van augustus. Het verzorgde en tamelijk uitgebreide ontbijtbuffet maakte voor ons veel goed.

Wij kwamen voor een kort en actief verblijf in Florence, dus voor ons voldeed het hotel prima. Boek echter niet als je graag een ***hotel naar Nederlandse maatstaven of een mooi uitzicht wilt, dat kan Bonciani niet bieden.

• 1Frank Kleinsman31-08-2008

Super slecht

Wat een mooie vakantie moest worden liep uit op een regelrechte teleurstelling.

Bij oad hebben wij ons beklag al gedaan telefonisch na de 1e nacht alweer vertrokken het was/is een meditatie centrum i.p.v een hotel zoals in uw reisgids werd vermeld Onze uitleg en ervaring zal de komende week aan uw kenbaar worden gemaakt.

Met vriendelijke groeten

Frank Kleinsman

• 9M. E. Oliver Mosqueda28-08-2008

7 fantastische dagen gehad!

Het hotel is wat oud en de decoratie ook. Een beetje vergane glorie, maar desondanks een zeer goed hotel. Vooral het personeel verdient veel lof: erg aardig, attent, vriendelijk en hulpzaaml!

• 6Liesbeth21-05-2008

Hotel heeft een ideale ligging, dichtbij centraal station maar je kunt Florence prima te voet bezoeken. In enkele minuten sta in het levendige centrum. Personeel was vrij neutraal, niet onvriendelijk maar zouden was meer interesse/enthousiasme mogen tonen. Ontbijt was vrij uitgebreid. Hotel kamer was leuk ingericht, goede badkamer en bedden. De gangen waren wel wat somber/donker. Maar prijs/kwaliteitverhouding was zeker goed!

• 3yvonne kroese21-05-2008

de kamer was donker met uitzicht op een lichtschacht en smoezelig en afgeleefd. Het hotel is ooit 'iets' geweest, maar nu voornamelijk vergane glorie, wat best wel charmant kan zijn maar in dit geval niet. Het personeel was slecht gehumeurd, wat ik me wel kan voorstellen als je in zo'n 'ranzig' hotel werkt:-)

• 7Kim & Johan 05-04-2008

Aardig hotel,prachtige hoge kamers,met zeer ruime badkamer. Ligging is werkelijk perfect,veel zit binnen loop afstand.Service was vrij afstandelijk.

Hotel Bonciani info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar