ItaliëToscaneFlorenceHotels FlorenceHotel Best Western Villa Gabriele D'Annunzio

Hotel Best Western Villa Gabriele D'Annunzio

ItaliëToscaneFlorence

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Best Western Villa Gabriele D'Annunzio voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1 review
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 1 review
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Best Western Villa Gabriele D'Annunzio

• 8Adolf25-06-2009

is a very good hotel

I would recommend the hotel.

• 7Michiel14-08-2007

Plus: Vriendelijk & behulpzaam personeel en goede kamers/bedden. Gratis parkeerruimte.

Min: Zwemmen kan maar tot 19:00, zwembad klein en de 'badmeester' hield op een achterlijke manier de weinig aanwezige mensen heel goed in de gaten, ook als er niet werd gezwommen. In de zomer is er in de buurt weinig open, een hoop restaurants zijn dicht ivm de vakantieperiode dus moet je naar het centrum (duur parkeren), naar een ander stadje of in en om Florence rijden tot je iets aardigs tegenkomt, heeft ons wel 2 goede restaurants opgeleverd. Het hotel heeft geen eigen restaurant en dat is dan ook te merken aan het ontbijt, kant en klare 'broodjes' en stukken cake. Ontbijt is tot 09:30 dus een keer uitslapen is er niet bij.

Ik wil niet verwend klinken, het hotel is niet enorm tegengevallen. Ik hoop alleen vooral dat men het ontbijt verbetert, zonde van zo'n - verder prima - hotel.

Hotel Best Western Villa Gabriele D'Annunzio info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij