Bed and Breakfast B & Beatrice

1 review over Bed and Breakfast B & Beatrice in het Nederlands

Schitterend

S. Yntema
25-6-2016

Florence is een prachtige stad met zeer veel moois om te bekijken. Met een goede B&B midden in de stad en alles op loopafstand, zit je dan prima. Vriendelijke eigenaar, schone en ruime kamer met voldoende fasciliteiten. Plein met restaurants en terrasjes om de hoek. Ponte Vecchio ligt ook vlakbij en is ook ' s avonds een plaatje.

Gereisd Met partner in mei 2015

Bed and Breakfast info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Ticket service

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B & Beatrice in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B & Beatrice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.