Hotel Argentina (& Curtatone)

HotelWeer vandaag36°19°
Hotel Argentina (& Curtatone)

We hebben een aantal aanbieders voor Argentina (& Curtatone) voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Argentina (& Curtatone) in het Nederlands

Prima voor een kort verblijf

Inge
11-6-2014

Voor twee nachten in dit hotel verbleven. Het is een oud hotel waarvan onze kamer gerenoveerd was. Alles was schoon en netjes, maar ontzettend sober. Slechts een bed, nachtkastjes, bureau, kast en badkamer. De kamers waren wel erg gehorig (je hoort de persoon op de kamer naast je hoesten). Het ontbijt is ook erg sober, 3 soorten croissant, cornflakes, melk, koffie en thee.

Voordeel is wel dat je erg dicht bij het station zit (max 10-15 min lopen met koffers). Ook zijn alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Als je niet al te lang in deze stad blijft, bijvoorbeeld op doorreis bent en je stelt niet veel eisen, dan is dit hotel prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Argentina (& Curtatone) in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Argentina (& Curtatone) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Argentina (& Curtatone) scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.