Hotel Airone

We hebben een aantal aanbieders voor Airone voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Airone in het Nederlands

2008

ideaal

Fam Verstappen
29-9-2008

Leuk prettig hoteltje, ideaal voor een tussenstop.

Zwembad is lekker na een dagje rijden.

Eten hebben we om de hoek gedaan, daar waren superpizza's.

2007

Dit hotel is zeer gunstig qua prijs,maar bij aankomst weet je ook meteen waarom. Op de website van dit hotel wordt melding gemaakt van een strategische ligging tov het historische centrum, maar dit betekent in werkelijkheid een kleine 30 minuten lopen naar het centrum. Triple rooms worden wel verkocht. maar kennen ze niet...

Achter de receptie staat een allegaartje van personeel( de ene heel jong en zielig, de ander oud en straalbezopen) Indien de serie Falthy Towers je erg aanspreekt, dan is dit hotel je beste keus !! Wij hebben in ieder geval dubbelgelegen van het lachen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Airone in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Airone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.