Bed and Breakfast A & A Florence

1 review over Bed and Breakfast A & A Florence in het Nederlands

schitterende en central plek

Jacqueline
30-12-2011

Een mooi begin om Florence te ontdekken Je hoeft niet heel ver te lopen om bij de mooie bezienswaardigheden te komen Het verblijf ziet er mooi en verzorgd uit. Alles is netjes en de bediening is ook heel goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A & A Florence in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A & A Florence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.