Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Bed and Breakfast Villa Poggio di Gaville

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Poggio di Gaville voor je op een rij gezet:

22 reviews over Bed and Breakfast Villa Poggio di Gaville in het Nederlands

Martien,
4-6-2017

Een echte gastheer maar ook een goede kok nam de tijd om je tips te Geven. We hebben genoten.

Gereisd met partner in mei 2017

Gastvrijheid, sfeer en heerlijk eten!

Monique
23-10-2016

Een heerlijk huis, letterlijk en figuurlijk. Mooie inrichting, sfeervol en en grote behulpzaamheid. En wat een lekker eten...

Gereisd met vrienden in september 2016

Gastvrijheid, eigenaar kookt heerlijk, 5 gangen diner, wel wat kleine porties voor grote eters. Hulpvaardig bij advies geven om plaatsen in de omgeving te bezoeken. Gezellig buitenterras en binnen restaurant, sfeervolle aankleding van de villa en het terras. Ontbijt goed.

Kamer was wat klein waardoor je benen tegen het bed stoot, en niet echt schoon

Gereisd met partner in september 2016

Charlotte Mareel
16-8-2016

Je krijgt zeer veel tips van de eigenaar!

Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtige vakantie

Robert, België
13-9-2015

Heerlijke vakantie gehad bij Jamal die een fantastische gastheer en uitmuntende kok is. Elke avond wordt een 5 gangenmenu op tafel getoverd die de concurrentie met de beste restaurants kan doorstaan. De accommodatie is zeer rustig gelegen en toch centraal om alle bezienswaardigheden in Toscanië te bezoeken. Houten ligbedden en parasols aan het zwembad werden intussen vervangen door comfortabele ligbedden en nieuwe parasols. De hygiëne in de kamers kon wel iets beter.

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijk genieten!!

Lisette en Jordan
11-9-2015

Ons verblijf bij Poggio di Gaville was in één woord fantastisch!! Bij aankomst zeer warm en hartelijk ontvangen door de gastheer Jamal, er was meteen een klik.

De locatie is echt een oase van rust, de kamers zijn mooi en gezellig. Prachtig zwembad en de villa is erg sfeervol ingericht met mooie details en buiten overal bloemen. Hier kom je echt tot rust!

Jamal verzorgde elke dag het ontbijt en 's avonds een verrukkelijk 5-gangen diner. Mijn man heeft een lactose allergie en daar werd elke keer opnieuw weer rekening mee gehouden, geen enkel probleem.

Ook kregen we van Jamal hele goede tips en adviezen over de Chianti streek en verschillende te bezoeken dorpjes en steden. Deze Agriturismo zullen we iedereen aanraden!!

Lisette en Jordan

Gereisd met partner in juni 2015

relaxed

Trudy Schol
10-9-2015

Wij zijn hier 4 nachten geweest en het was heerlijk, het eten was super verzorgd en ontzettend vriendelijk allemaal en je kon met al je vragen bij Jamal terecht..hij is heel relaxed en dat straalt uit op het hele onderkomen!

Het enige wat wat aandacht vraagt is het zwembad, mag iets meer verzorgd en meer parasols want in de zomer kan het erg warm zijn.

Gereisd met partner in juli 2015

Jamal is een geweldig gastvrije gastheer en een uitstekende kok. We konden hier elke avond genieten van een variërend 5 gangen diner, allemaal overheerlijk en vers gemaakt. Omgeving is prachtig en goed bereikbaar. Zwembad is heerlijk. Top, zeker een aanrader, niks op aan te merken!

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk!

JudithDaemen
23-8-2015

Wij hebben met z'n vieren een week gelogeerd in Villa Poggio di Gaville. Na een lange reis werden we warm en hartelijk ontvangen. Er was zelfs al op ons gerekend voor het diner. Normaliter geef je 's ochtends aan of je die avond mee-eet. Een diner bestaat uit 5 gangen en alles is met liefde en veel creativiteit bereid. Onze kinderen (8 en 10 jaar) hebben ook genoten. Niet alleen van het eten, maar ook van het riante zwembad, de warme gastvrijheid en de sfeer in en rondom de villa.

We sliepen met z'n vieren in een tweepersoonskamer waar 2 bedden bij gezet werden. Dat ging prima. Dagelijks werd de badkamer schoon gemaakt en werden de bedden opgemaakt.

Poggio di Gaville is echt een aanrader! Vooral voor stellen, liefhebbers van lekker eten en voor gezinnen waarvan de kinderen niet meer nodig hebben dan een zwembad.

De motor achter al dit moois is Jamal. Wat een bijzondere gastheer! Wij willen volgend jaar weer. Geen week, maar een aantal dagen om de vakantie goed te beginnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

100% service en klantvriendelijkheid

Ernst Bareman
19-8-2015

Wij hebben 2 weken bij Jamal gelogeerd met ons gezin. Elke dag om 20.00 uur kregen wij een uitstekend 5 gangen diner met een keuze uit prima wijnen. De dag begonnen wij met een basis ontbijt op het terras, heerlijk buiten. Jamal helpt met het plannen van routes om Toscane te leren kennen, geeft advies welke stadjes te bezoeken, prima tip om met de trein naar Florence te gaan etc etc. Bijna elke dag hebben wij samen met onze kids rondgereden. TOP

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Poggio di Gaville in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Poggio di Gaville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.