Bed & Breakfast Villa Poggio di Gaville

ItaliëToscaneFigline Valdarno

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Poggio di Gaville voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 28 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 28 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

28 Reviews over Villa Poggio di Gaville

• 8Hans04-10-2020

Relaxed, ontspannen en sfeervol

De vele positieve reviews waren al een voorbode dat het helemaal goed zou komen …

Wij zijn ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijk met ons gezin van 7 volwassen en een kleinkind naar Villa Poggio di Gaville afgereisd om dit te vieren. De warme ontvangst door Samira gaf ons direct het gevoel van thuis, je ervaart dat je zeer welkom bent. We hebben er ’s avonds heerlijk gegeten, telkens weer een 4-gangen verassing, en genoten van de lekkere wijnen uit de Chianti streek. De locatie straalt rust en sfeer uit en bij mooi weer kun je genieten van een frisse duik in het zwembad. Naast en wat simpel en sober ontbijt (zeker in vergelijk met het avonddiner) en de (helaas) matige Wifi willen we deze locatie zeker van harte aanbevelen. De persoonlijke betrokkenheid van Jamal en Samira maakten ons bezoek onvergetelijk.

• 9Martien04-06-2017

Een echte gastheer maar ook een goede kok nam de tijd om je tips te Geven. We hebben genoten.

• 9Monique23-10-2016

Gastvrijheid, sfeer en heerlijk eten!

Een heerlijk huis, letterlijk en figuurlijk. Mooie inrichting, sfeervol en en grote behulpzaamheid. En wat een lekker eten...

• 10Alan18-10-2016

Wonderful, relaxing experience

Lovely peaceful location in the countryside on the fringes of Chianti. Great property very tastefully decorated and with good facilities for guests. Jamal, his wife and the team are friendly and helpful, and the menu is a great mix of innovation, tradition, local ingredients and absolutely top quality cooking.

• 9R Kop29-09-2016

Mooie rustige ligging en zwembad, gastvrijheid

Gastvrijheid, eigenaar kookt heerlijk, 5 gangen diner, wel wat kleine porties voor grote eters. Hulpvaardig bij advies geven om plaatsen in de omgeving te bezoeken. Gezellig buitenterras en binnen restaurant, sfeervolle aankleding van de villa en het terras. Ontbijt goed. Kamer was wat klein waardoor je benen tegen het bed stoot, en niet echt schoon

• 9Charlotte Mareel16-08-2016

Je krijgt zeer veel tips van de eigenaar!

• 10rudy vercruysse21-06-2016

Super location, super host, super cook

A real countryhouse on a superb location. Jamal and Louise are most friendly and to the point. Dinner is a dream of 5courses. Inventive, genuine products, good wines. No chichi, simply very good. Rooms are a OK and clean. The only noise you hear at night are night birds. Swimming pool is large and clean.

Jamal is a good causeur and knows a lot about Florence. tip: take the train to Florence in Figline. Home decoration is eclectic, with souvenirs of jamals travels.

You leave this place with one wish: to come back.

• 4Robert, België13-09-2015

Prachtige vakantie

Heerlijke vakantie gehad bij Jamal die een fantastische gastheer en uitmuntende kok is. Elke avond wordt een 5 gangenmenu op tafel getoverd die de concurrentie met de beste restaurants kan doorstaan. De accommodatie is zeer rustig gelegen en toch centraal om alle bezienswaardigheden in Toscanië te bezoeken. Houten ligbedden en parasols aan het zwembad werden intussen vervangen door comfortabele ligbedden en nieuwe parasols. De hygiëne in de kamers kon wel iets beter.

• 10Lisette en Jordan11-09-2015

Heerlijk genieten!!

Ons verblijf bij Poggio di Gaville was in één woord fantastisch!! Bij aankomst zeer warm en hartelijk ontvangen door de gastheer Jamal, er was meteen een klik. De locatie is echt een oase van rust, de kamers zijn mooi en gezellig. Prachtig zwembad en de villa is erg sfeervol ingericht met mooie details en buiten overal bloemen. Hier kom je echt tot rust! Jamal verzorgde elke dag het ontbijt en 's avonds een verrukkelijk 5-gangen diner. Mijn man heeft een lactose allergie en daar werd elke keer opnieuw weer rekening mee gehouden, geen enkel probleem. Ook kregen we van Jamal hele goede tips en adviezen over de Chianti streek en verschillende te bezoeken dorpjes en steden. Deze Agriturismo zullen we iedereen aanraden!!

Lisette en Jordan

• 9Trudy Schol10-09-2015

relaxed

Wij zijn hier 4 nachten geweest en het was heerlijk, het eten was super verzorgd en ontzettend vriendelijk allemaal en je kon met al je vragen bij Jamal terecht..hij is heel relaxed en dat straalt uit op het hele onderkomen! Het enige wat wat aandacht vraagt is het zwembad, mag iets meer verzorgd en meer parasols want in de zomer kan het erg warm zijn.

Bed & Breakfast Villa Poggio di Gaville info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar