Hotel Villa Il Puccetto

Met jonge kinderen

prima plek

henk pepels
9-8-2013

zeer gastvrije gastheer Enrique en zijn aimabele moeder beheren dit hotel en de appartementen

ook vanuit de appartementen kan men ontbijt, lunch en diner gebruiken met veel smaak tegen zeer redelijke prijzen

kamers en appartementen zijn ruim en goed onderhouden

ligging: mooi uitzicht en centraal voor bezoek aan diverse bezienswaardigheden als florence (20 min), Siena en San Gimignano (1 uur), de Chianti (naast de deur) etc

supercoop op 1,5 kilometer, autosnelweg A1 op 8 minuten

fijn, ruim zwembad dat ook openbaar is, waardoor ook gasten uit de omgeving/buurtbewoners er gebruik van maken, wat eigenlijk best gezellig was

Enrico zorgt ervoor dat het niet te druk wordt en dat hotelgasten altijd een ligstoel ter beschikking hebben

super mooie locatie

Ingrid
4-5-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Figline Valdamo

Het eten was heerlijk, de sfeer was super en het uitzicht was enorm.

Onze complimenten en zeker tot wederziens.

Heerlijk genoten....zeker de moeite waard!

Olandesina2013
2-5-2013

We hebben heerlijk genoten van onze vakantie in Villa il Puccetto. De eigenaar Enrico is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam. Zijn moeder is de kok en zij heeft heerlijke (streek)gerechten voor ons gekookt.

Het ligt in een rustige omgeving, centraal gelegen van de bekende Toscaanse steden. Il puccetto heeft een mooi zwembad met een groot zonneterras eromheen en waar men 's avonds eventueel ook kan eten.

De kamers zijn ruim en schoon, ingericht in de Renaissance-stijl. Ze hebben ook appartementen.

We komen zeker nog eens terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Il Puccetto in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Il Puccetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.