Vakantiehuis Residence Il Gavillaccio

VakantiehuisKleine hotelsWeer vandaag25°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Il Gavillaccio voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Residence Il Gavillaccio in het Nederlands

Geweldig

J. Cox, 20-7-2012

Het uitzicht vanuit de residence op de omgeving is fantastisch. Het centrum van Figline, waar ook twee grote supermarkten zijn, is 8 minuten rijden. In de nabije omgeving voldoende voorzieningen. Ook een grote manege waar onze dochter met veel plezier heeft paardgereden door het Toscaanse landschap. Ruim zwembad met voldoende ligstoelen en parasols. Appartementen zijn comfortabel waarbij veel aandacht is besteed aan details. Eigenaresse is zeer attent en gastvrij. Een aanrader

Schitterende accomodatie

patrick, 27-8-2010

Wij hebben hier een hele goeie vakantie gehad. Het vakantiehuisje (wij zaten in nr5) was ruim 100m2, hoge plafonds, schitterend uitzicht, volledig ingericht.

Zwembad lag ook perfect met schitterend uitzicht. Je moest wel 5 km rijden om bij het dichts bijzijnde plaatsje te komen, maar goed dat heb je er graag voor over.

Wij hebben ook Florence en Sienne bezocht, op beide plaatsen ben je in minder dan een uur. Ik kan iedereen adviseren om hier naar toe te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Residence Il Gavillaccio in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Residence Il Gavillaccio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Residence Il Gavillaccio scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.