Appartement Fattoria Celle

9.5Fenomenaal

Italië, Toscane, Figline Valdarno

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Fattoria Celle?

9.5Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Fattoria Celle

• 10Fam Reb17-08-2015

Heerlijke vakantie!

Prachtig appartement, dat was eigenlijk meer een villa. We reisden met twee gezinnen en hadden 2 villa's naast elkaar. Heel veel ruimte, je zit op een landgoed van wijn- en olijfgaarden. Prachtig uitzicht op heuvels. Een geweldig zwembad waar je lekker in kunt ravotten, een heerlijke temperatuur van het water, je koelt af zonder koud te worden. Fijne bedjes bij het water met parasols, het was goed toeven daar. We moesten wel een behoorlijke heuvel op klimmen om daar te komen, maar dat was het waard. Op het terrein kun je geen broodjes krijgen of iets dergelijks. Wij reden elke ochtend naar het stadje en waren dan ruim een uur weg voor broodjes halen.

Het was een heerlijke locatie om tot rust te komen of de omgeving te verkennen. Bij ons was het te warm om veel te doen (38 C).

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Monique18-02-2011

Prachtig mooi boeren complex gelegen in Toscane!

Wij verbleven hier in 2002 met een stel vrienden. We hadden een mooi huisje dat was verdeeld in een beneden en een bovenverdieping. Wij hadden de benedenverdieping. Heel ruim ingericht en heel sfeervol. Ook heel compleet, alles had je bij de hand. Je kon altijd buiten zitten omdat er een deel overdekt was met een schouw erbij. Heel romantisch ook. Mooi, ruim opgezet complet met fijn zwembad! BBQ in de tuin. Alles was heel schoon. Het is een goed uitgangspunt om er op uit te gaan in de omgeving. Minpuntje is dat het een paar km is gelegen van een klein dorpje met weinig leven. Wel een grote supermarkt in het dorp waar je alles kan krijgen. Prima accomodatie, echt aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2002

Appartement Fattoria Celle info