Vakantiehuis Casa L'Ulivo

ItaliëToscaneFigline Valdarno

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Casa L'Ulivo voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 30 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 30 reviews
  • 8.9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

30 Reviews over Casa L'Ulivo

• 9Niels en Céline de Bever01-09-2014

Prachtig huis in een erg mooi gedeelte van Toscane

We hebben erg genoten van onze vakantie in Figline Valdarno: een van de mooiste gedeelten van Toscane. Het huis Il Noce 13 is heel leuk ingericht en beschikt over alle faciliteiten. Het domein is zeer goed verzorgd met een mooi gemeenschappelijk zwembad. Er is meer dan voldoende privacy. Het is erg fijn dat de eigenaresse Nederlands spreekt.

• 8Sylvia09-08-2014

Mooie plek

Prima huisje, enige nadeel bedbank slaapt niet goed en het is erg vol in het huisje met snuisterijen. Kim is ontzettend vriendelijk. Huisje was verder schoon en alles is aanwezig. Figline is als plaats niet veel bijzonders, maar wel goede uitvalbasis voor diverse steden.

• 9P. Broers06-07-2014

Fantastische plek

Wij zaten in Casa il Noce 12 Fijn appartment (2 verdiepingen) met tuin incl. bbq

• 9Harrie03-07-2014

Leuk gezellig huisje in prachtige omgeving

Onze eerste keer in Toscane in een eenvoudig maar gezellig huisje. We hadden voor ons tweetjes een heel huis, voorzien van ruime kamer, keuken met vaatwasser etc. en boven en onder een badkamer m.a.w. zeer ruim. sávonds kon je lekker in je prive tuintje zitten en genieten van de rust en bergachtige omgeving. Zeer vriendelijke mensen en een leuk plaatsje waar je s'avonds met de auto heen kon om een terrasje te pikken. Supermarkt etc. op 10 min rijafstand. Het was een zeer prettig verblijf tegen een zeer acceptabele prijs. Kortom, zeer zekere een aanrader.

• 9Adrie de Heer12-09-2013

Geweldige plek!

Wij hebben nog steeds een beetje heimwee naar ons heerlijke plekje in Figline! Bijna twee weken lang verbleven wij met 6 personen (4 volw. 2 kind.) in vakantiewoning 'il Noce 13' en hadden hier alle ruimte die we ons wensten. De woning is zeer mooi en compleet ingericht. Alles was heel netjes en voorzien van oa. vaatwasser, ligbad, flatscreen, balkon, ventilatoren en fijne bedden.De bijbehorende (grote!) tuin is een heerlijke plek om te eten, spelen en zonnen. De woning ligt op een afgesloten terrein, waar meerdere huizen op staan en is voorzien van een zwembad. Hier was het eigenlijk altijd vrij rustig. Het gevoel van een 'privé' zwembad! De ligging is prima met grote steden zoals Florence in de buurt. Qua prijs-/kwaliteitsverhouding kunnen we duidelijk zijn: super! Kim en Leo, bedankt voor de fijne tijd in Figline. We komen zeker nog eens terug! Bas, Adrie, Glenn, Linda, Jesse en Mees.

• 8familie lommerse08-09-2013

Heerlijke plek midden in de Chianti,

Prima locatie, mooi verzorgd en ingericht huis. Van alle gemakken voorzien. Periode van 20 juli tot 8 augustus met twee volwassenen en twee kinderen van 16 jaar.

Een omgeving prachtig midden in de Chianti dichtbij Florence. Goede verbinding met de trein naar Florence. Plaatsjes Greve, Arezzo, Prato, Pistoia bezocht, wijnroute van de Chianti met wijnproeverij. Zwembad heerlijk.

5 minuten rijden een heel grote supermarkt Coöp

• 10Olaf06-08-2013

Geweldige accomodatie!

Heerlijk huiselijk vakantiehuisje geboekt (Casa Il Noce 12) in een woongroep van meerdere huisjes. Heel prettig geregeld door Kim (Nederlands) van Casa l'Ulivo. Zeer fijne locatie tussen de steden en andere toeristische plekjes, grote supermarkt op 5 min afstand, treinstation dichtbij en dicht bij de snelweg. Heel transparant en correct qua kosten (geen addertjes onder het gras en zeker niet duur). Woning zelf is helemaal compleet inclusief wasmachine, vaatwasser, goede keuken en airco op de slaapkamer wat echt super is met de temperaturen in Toscane. Gedeeld zwembad is perfect onderhouden. Eigen tuintje aan huis met BBQ voorziening. Heel fijn rustig sfeertje en aardige behulpzame buren. Kortom, een plekje om nooit meer te vergeten! Hartelijk dank Kim! Jenny en Olaf

• 10Olesen25-07-2013

prachtige uitvalsbasis in Toscane

Wij hebben genoten van de prachtige omgeving en het heerlijke vakantiehuis Casa L'Ulivo, dat werkelijk van alle gemakken is voorzien, en dat modern en volledig is uitgerust. Mooie ligging, temidden van de Toscaanse heuvels, temidden van de Italianen, en vlakbij voorzieningen als supermarkt, station en hoofdwegen. Heerlijke tuin met voldoende privacy, ligstoelen en fijne eethoek, waar wij heerlijke zomerse avonden hebben doorgebracht. En daarnaast een fijn zwembad, dat je weliswaar met andere bewoners deelt, maar heel vaak voor jezelf hebt, waardoor het aanvoelde als een privé zwembad. Volledig afgezet, dus ook voor kinderen geheel veilig. Ook hier staan fijne ligbedden voor je klaar. Kortom, wij hebben genoten van dit heerlijke vakantiehuis en de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren die je altijd bereid zijn om te helpen of adviseren.

• 10Saskia25-07-2013

Een aanrader!!

Een mooi ruim Toscaans vakantiehuis voor iedereen die op vakantie naar Toscane wil. Gezinnen, vrienden, etc. Maar 30 minuutjes van de binnenstad van Firenze en toch midden in de prachtige natuur van de Chianti!! Uit persoonlijke ervaring kan ik deze casa van harte aanbevelen!

• 9Rob en Henny23-06-2013

Geweldig vakantiehuis

Prachtig gelegen in rustige omgeving, huis van alle gemakken voorzien, aardige behulpzame eigenaren wonen ernaast. Voor bezoek aan Florence met de trein vanaf Figline Valdarno een aanrader.

Vakantiehuis Casa L'Ulivo info

• Aantal personen5 tot 6