Vakantiehuis Casa al vento

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa al vento
9,7

1 review over Vakantiehuis Casa al vento in het Nederlands

Een prachtig huisje met een spectaculair uitzicht

Nicolette
17-5-2013

Het huisje is op 400 meter gelegen en heeft een prachtig uitzicht. Omdat het huisje hoog in de bergen ligt, moet je 20 minuten naar het dal rijden waar voldoende restaurants en supermarkten zijn Het huisje voldoet geheel aan de omschrijving en is daarom krijg je echt waar voor je geld. .De eigenaresse is zeer behulpzaam. Het huisje was prima schoon en we kregen 2x per week schone handdoeken en 1x per week schoon beddegoed. Er is geen WIFI

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa al vento in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa al vento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.