Hotel Il Trebbiolo

ItaliëToscaneFiesole

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Il Trebbiolo voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 9 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 9 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Il Trebbiolo

• 2pcallaert17-09-2010

onverzorgd , vuil

Wij zijn daar aangekomen, wij hebben het gezien en zijn vertrokken. Het hotel is vuil , onverzorgd en verwaarloosd. in vergelijking met de vorige 4 sterren hotels, vraag ik mij af waar dit hotel zijn sterren heeft gehaald.

• 4van goubergen jan22-08-2010

onvriendelijk - vuil hotel

bij aankomst werd onze kamer toegewezen in een bijgebouw. oud en vervallen appartement met slaapsofa (of wat er van overbleef)voor de kinderen . tegenover het bijgebouw lag het afval van de verbouwingswerken aan een ander bijgebouw. dit hotel is eenvoudig samen te vatten: vergane glorie .

• 7L.vandervliet27-08-2009

zeer mooie plaats , nietgeschikt voor kinderen

mooi gelegen , leuke en schone kamer in stijl , ontbijt uitgebreid, menukaart iets minder weining keus . ligging is fantastisch , zeer mooi uitzicht over de vallei, .Vooe kinderen is er niets te doen, geen speltuin, geen kinderbad . Dit is een perfecte locatie om tot rust tekomen .

• 8MisterBert13-08-2009

Het zoeken waard!

Het adres van dit hotel is Fiesole, maar de plaats heet eigenlijk Olmo. Het was dus even zoeken voor we het gevonden hadden. Authenthiek landhuis met uitzicht over een vallei. Klassiek, sfeervol ingericht, maar mag wel wat beter onderhouden worden. Het hotel heeft een zwembad, maar buiten een paar ligbedden geen parasols helaas. Ook daar mag het onderhoud beter. Wij sliepen in een dependance(verbouwde boerderij) een ruime kamer met badkamer (whirlpool) en goede bedden. Gastvrouw leek wat stug, maar ontdooide langzaam. Het eten was uitstekend en betaalbaar, en ook het ontbijt was goed verzorgd. Zouden er beslist nog een keer naar toe gaan!

• 6Hanne16-03-2009

Afgelegen, maar mooi uitzicht!

Wij logeerden in het hotel on juli 2008. We verbleven er 10 nachten in een bijgebouw. Onderhoud van de kamers zeer miniem, na een week echt vuil. Ontbijt nipt voldoende. We gingen steeds om 8 uur ontbijten, maar er was nog geen enkele tafel gedekt en niets stond klaar! Avondeten daarentegen was iets om elke avond naar uit te kijken. Heel lekkere gerechten, eenvoudig maar veel smaak!

• 8francine14-11-2008

zeer authentiek!

Met onze grote charmante kamer, met uniek zicht, hebben we genoten van de stilte, de eenvoudige keuken maar met zr verse ingrediënten gemaakt. De omgeving, het hotel, de kamers, de service...het is zo authentiek! Voor wie dit kan smaken ....is dit een goed adres! Een zeer goede prijs, kwaliteitverhouding!

• 8peter17-08-2008

voor herhaling vatbaar

Rustig afgelegen hotel,om terug op adem te komen.. Prachtig uitzicht,grote ruime romantische kamer in bijgebouw.

• 7Gert21-07-2008

Mooi gelegen hotel met uitzicht over vallei op ongeveer 7 km van Firenze. Ruim zwembad met een tiental ligzetels maar zonder parasols. Wij logeerden in een familiekamer, dit was een losstaand bijgebouwtje van het hoofdgebouw. Alles was daar maar niet echt kraaknet. Kleine mankementen zoals constant lopend toilet en niet werkende stopcontacten werden ook na klacht niet opgelost.

• 7Ann16-07-2008

Mooi gelegen hotel, prachtig uitzicht, niet ver van Firenze. Hotel is prachtig, alleen heel slecht onderhouden. Kamers zijn niet in orde, onvoldoende gepoetst. We hadden last van mieren in de badkamer, werd niks aan gedaan. Service is verschrikkelijk. Te weinig personeel. Ontbijt trekt op niks, onvoldoende variatie en veel te weinig. Niks werdaangevuld ... Eten à la carte 's avonds veel te duur voor wat het was. Kortom, echt geen aanrader.

Hotel Il Trebbiolo info

Facilities

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij