Reviews over Fauglia

Fattoria Uccelliera is een fantastische plek!

Hanita van der Schaaf ,
    18-7-2015

Voor de tweede keer zijn we met ons gezin met 3 kinderen (3, 7, 10) naar Fauglia op vakantie geweest. Het is een typische Toscaanse boerderij waar nog wijn en olijfolie wordt gemaakt. Er zijn 10 karakteristieke appartementen rondom het hoofdgebouw en een heerlijk zwembad. Vanuit Faulia kun je allerlei leuke uitstapjes maken, zoals Pisa, Lucca of een dag naar het strand. Maar relaxen bij het zwembad is ook een heerlijke vakantie bezigheid!

De eigenaren zijn heel vriendelijk. Voor de kinderen organiseren ze bijna iedere dag wat leuks, zoals boogschieten of een jeepsafari. Maar bij het zwbad maken ze snel vriendjes.

Kortom, topplek!

Mooi ,rustig gelegen in hartje Toscane

pascalle_reijnders,
    30-8-2012

Een groot terrein met verschillende vakantie huisjes in hartje Toscane.

Gelegen tussen Fauglia en Collesalvetti.

Van een Italiaanse familie ,dochter spreekt prima Engels,zijn behulpzaam waar nodig.

In de directe buurt grote supermarkten ,restaurants ,bakkers .Het hebben van een auto is wel noodzakelijk .

Le Rose + voor 9 personen was netjes en schoon .

Fauglia scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews