Villa Somelli

VillaWeer vandaag30°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Somelli voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Somelli in het Nederlands

echte aanrader !!

Ron en Wanda, 22-7-2012

Het is een geweldige rustige locatie. Het appartement dat wij hadden (Torre 2) was groot en luxe ingericht. Het bijbehorende zwembad was geweldig. Het uitzicht was schitterend en het water warm. We hadden het zwembad de de hele week voor ons zelf.

De eigenaar Francesco en zijn vader zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Was er iets,dan hielpen ze meteen. Ze doen er alles aan het verblijf van de gasten zo aangenaam mogelijk te maken.

We zijn met de trein naar Florence geweest en binnen een half uur sta je in het centrum. Verder hebben we Pisa en Lucca bezocht die binnen 1 uur rijden bereikbaar zijn.

We hadden een geweldige week hier!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Somelli in Empoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Somelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Somelli scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.