Aparthotel

29 reviews over Aparthotel Villa Pitiana in het Nederlands

Prima verblijf en prettig geholpen

Richard
17-1-2016

Dat het een prima plek is, echter wel iets gedateerd maar belemmerd niet ons vakantie plezier. Zaten er drie weken, was iets te langs maar als je van dingen bekijken houd en geen bewaar heb tegen vervoer met de trein kan je vanuit het dorp beneden heel makkelijk naar Florence toe. Ook met de auto kan je vele kanten bekijken van het mooie Toscane in zijn vele facetten

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Vergane glorie maar heel mooi!

Anne-Marie
11-10-2015

Wij hadden een appartement gehuurd op 4 autominuten afstand van de villa. Het uitzicht was werkelijk adembenemend. De weg er naar toe een ramp, vanaf de hoofweg reed je letterlijk het ravijn in, je kon niet zien waar je terecht kwam en wij durfden in het donker niet te rijden. Het appartement was rustiek en gedateerd. Badkamer en warmwatervoorziening matig. Het is zeker een uniek plekje, ca 6 geschakelde appartementen, de bambi's liepen ' s avonds onder in de tuin. We mochten gebruik maken van de faciliteiten van de villa. De receptionistes waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De grote villa lag er ook adembenemd bij. Vlakbij treinstation en leuke plaatsjes maar wel een auto nodig.

Gereisd Met partner in september 2015

Gemiddeld

GD
5-8-2015

Villa Pitiana ligt bovenop een berg bij Donnini. Het heeft heel veel sfeer, maar is ook echt gedateerd. Dingen zijn stuk: oven, douchestang, tegels bij zwembad. Maar de charme van de villa maakt veel goed. Receptie is vriendelijk, algehele sfeer is goed. Veel Chinezen op 'doorreis'. Het dorpje doet heel authentiek aan. 1 supermarkt, 1 pizzeria. Florence goed bereikbaar met auto of trein.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

buitenkant sprookje binnenkant vergaan

jw_sinck
17-9-2013

12de eeuws klooster verbouwd tot hotel.lange tijd geen onderhoud meer verricht;losliggende tegels zwembad,vies jaren 70 Ikea keukenblokje in nis gepropt met grote kieren,muren die geverfd moeten worden.airco zo groot als een koelkast die meer herrie maakt dan dat ie daadwerkelijk koelt

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

gedateerd hotel

Ingrid Dto
25-7-2013

Dit hotel ligt prachtig en het gebouw is eveneens mooi maar zo oubollig! Onze kamer was ronduit een samenraapsel van oude troep. Het schuine dakraam zat met haakjes vast anders zou het er denk ik uit vallen en het gordijntje ervoor hing los. Er stonden een paar schemerlampen uit het jaar nul en er was geen airco waardoor we het enige raam wat open kon hadden willen openzetten echter daar zat een groot bijennest onder! het ontbijtbufet was best uitgebreid maar vergeleken met de andere hotels die we dezelfde vakantie bezochten niet best. Fruit uit blik en geen muesli ofzo. Echt geen 4 sterren!!

Gereisd Met partner in mei 2013

Zeker aan te raden

Ineke
14-7-2013

Wij zijn 12 dagen met vrienden in Villa Pitiana geweest en het was prima. Elke dag iets anders gegeten. De kamers zijn natuurlijk anders dan in een modern hotel,maar daar kies je voor. Om de andere dag schone lakens en elke dag schone handdoeken. Het personeel was vriendelijk en stonden altijd voor klaar. En de ligging is geweldig! Wij hebben genoten

Gereisd Met vrienden in juni 2013

absoluut geen 4 sterren waard

V.d.M - B.
23-9-2012

Mooi gerenoveerd hotel dat zijn beste tijd weeral gehad heeft,versleten zetels met plekken en losse naden in ontspanningszaal.Kamers aan de zijde van inkomhal,veel lawaai van buiten, enkel glas en slecht sluitende ramen en geluid weerkaatst eens zo hard tussen de drie muren van de binnenkoer,2x bruiloft en lawaai tot 03:30h.Eten half pension zeer beneden peil,zeker voor 4 ze verplichten je op die manier bijna om à la carte te eten.Ontbijt heeft alles wat je wil, alleen erg trage aanvulling van alles,broodjes droog en hard,koffie echt niet lekker,fruitsap aangelengd met water?,personeel ontbijt niet altijd vriendelijk,t'is te zeggen in je gezicht wel,maar achter je rug draaien ze met de ogen!! Prijzen v.d. bar erg duur.Slecht onderhouden zwembad,ligzetels en gras.Einde seizoen??Geen deftige stoelen of zetels buiten in de tuin om te relaxen,alleen smeedijzeren stoelen,vuile tafeltjes.

Gereisd Met partner in september 2012

Aanrader, rust, goed eten, unieke fam.kamers

j.schoeman
16-9-2012

12 nachten, in juli-augustus 2012 Wij snappen niets van de negatieve beoordelingen hier, de fam.kamers zijn uniek in Nederland betaal je hier Eu.500 per nacht voor 80 m2,prachtig uitzicht over Toscane, eten erg goed, keuze menu, 3 gangen, ( pasta, vlees, toetje ) ontbijt uistekend alle brood vers gebakken, vers fruit etc. Zwembad is goed, alleen zijn er wat weinig ligstoelen, personeel heel behulpzaam en vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Mooi hotel!!

Fam. Tebbens
30-7-2011

Vriendelijk personeel, mooi hotel, lekker eten. Wij hadden een 3-kamer appartement, beetje ouderwetse inrichting en oude keuken, maar wel schoon. Wij hebben een leuke tijd daar gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Heel veel voor toendertijd heel weinig

Danielle
16-7-2011

Wij hebben een weekje gelogeerd in een van de appartamenten die bij dit hotel horen. We mochten gebruik maken van het zwembad van het hotel, en uiteraard in het restaurant eten, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Wel een keer koffie gedronken, de cappucino is geweldig!

Wij hadden een 2-pers appartement geboekt, voor 39 euro p.n. Toen we binnenkwamen vielen we van de ene verrassing in de andere. We hadden de beschikking over een echte keuken, 3 badkamers (waarvan 1 met bad), een woonkamer met grote open haard en dikke muren zodat je heerlijk in het raamkozijn kon zitten met een boek (te preferen boven de stoelen, helaas). Verder drie 2-persoons slaapkamers, waarvan 1 in een torentje. De appartementen zijn wel ± 300 m. bij het hotel verwijderd. We hebben een heerlijke week gehad in ons paleis.

Gereisd Met partner in Sat Sep 07 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Pitiana in Donnini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Pitiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.