Appartement I Nidi di Belforte

Italië, Toscane, Dicomano

9.2Fenomenaal

• 8.8Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor I Nidi di Belforte voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

18 reviews over Appartement I Nidi di Belforte

• 9Bos17-08-2015

Wat een heerlijke plek om vakantie te hebben!

Gelegen op een fantastische plek, afgelegen en mooi, kleinschalig en goed onderhouden. Heerlijk zwembad en in het restaurant in Corella hebben we, meerdere malen, heerlijk gegeten. Eigenaren waren betrokken bij hun gasten erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten! Voor ons een plek om wellicht nog eens naar terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9s.wesdorp01-08-2015

Magnifieke plek, schitterend uitzicht!

Wij (gezin met twee kids van 6 en 8) zijn in juli 2015 twee weken bij Il Nidi di Belforte geweest. Na een lange reis kwamen we aan...het was een beetje zoeken aangezien het complex echt midden in de Toscaanse heuvels ligt maar toen we er waren...wauw! Het complex bestaat uit 8 appartementen. Ze zijn allemaal ruim en hebben een eigen tuintje. Er is een heerlijk zwembad met een van de mooiste uitzichten die we ooit hebben gezien. Echt perfect.

Minpuntjes: het complex ligt behoorlijk afgelegen waardoor je veel in de auto zit, op het complex zelf is verder niet heel veel te doen voor kinderen (zwemmen natuurlijk wel!).

Plus: Florence ligt om de hoek! Het is ontzettend rustig op het complex en het appartement is van alle gemakken voorzien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10An14-08-2013

Super zalige bestemming

Nara Enrico en Ireni zijn zo vriendelijk en hartelijk, het is proper en verzorgt , de ligging is adembenemend en ik heb er mijn hartje verloren. Op een km is het superkleine dorpje Correla en daar kan je Overheerlijk typisch Italiaans eten, en GLUTEN vrij. dat was voor mij nog een extra dimensie op deze vakantie.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Steward en Katrien15-07-2013

Fantastico, Toscane zoals het bedoeld is!

Eerste helft juli 2013 met 2 dochters van 10 en 12 hier geweest. Appartement Nibio gehad. Uitzicht is ontzettend mooi, natuur heerlijk: wilde zwijntjes gezien (op 2 mtr afstand), herten, konijntjes. 's avonds heerlijk rustig, gewoon gezellige geluiden van buren die er zijn, geen stampende muziek. Complex ligt 10 minuutjes van doorgaande weg, midden in de natuur nabij klein dorpje. Zwembad is prima, zoutwater en elke dag gereinigd. Heerlijk om een dagje te loungen of in te plonzen na een dagje op stap. Appartement ruim, schoon, elke week verse handdoeken en beddengoed. Enige nadeel: geen bakkertje om de hoek, dus maar lekker aangepast aan de Italianen. In Corella (10 min. lopen) en Dicomo prima restaurantjes, mooi gewandeld bij watervallen (aquacheta) in San Benedetto. Zeer gastvrije eigenaren die altijd bereid zijn te helpen. Kortom: heerlijk genoten van Toscane op zijn mooist!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 10Leona28-09-2011

Heerlijke, bijzondere plek met geweldig uitzicht

We hebben hier een heerlijke week gehad. Het appartement Il Cardellino was heel mooi, ruim. Ook lekker koel als het buiten warm is. De eigen tuin vonden wij heerlijk. Daar hebben we vele uurtjes gezeten en genoten van het prachtige uitzicht over het Toscaanse landschap. Er was telkens een heerlijk schaduwplekje om te zitten. En we hebben ook gebruik gemaakt van de eigen bbq. De eigenaren Enrico en Nara zijn heel vriendelijk en lief. Ze steken veel tijd in onderhoud van de appartementen en prachtige tuinen. Enige minpuntje is dat het agriturismo ietwat afgelegen ligt, maar dat vonden wij juist prettig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 10ansje schipper en berd van der veen29-08-2011

Fantastico!!

Afgelopen augustus hier 3 weken verbleven met onze kinderen van 8 en 6 jaar. Voor nog geen 600 euro per week een prachtig ruim en schoon appartement met een geweldig uitzicht. Kinderen hebben ruimte genoeg om te spelen en er zijn voldoende schaduwplaatsen. Elk appartement heeft voldoende privacy en een leuk zitje in de tuin. Helaas geen bakkertje in de beurt, maar een oven aanwezig voor afbakbroodjes van de supermarkt. Restaurant in Corella is fantastisch. Lekker eten voor weinig geld en aardige eigenaar. Helaas kookte Nara niet. Ze had te druk. Nara en Enrico bemoeien zich weinig met de gasten, maar mocht er wat zijn, kan je bij ze terecht. Wonen zelf 100 m verder. Appartementen wel afgelegen, dus geen vertier s' avonds. Een ijsje halen s' avonds is een hele rit naar beneden ( deel onverhard, maar gelukkig huurauto) en doe je dus niet zo snel. Gelukkig wel gezellige mede gasten...Veel wilde dieren gezien: herten, everzwijnen.. Erg leuk! Gr. Berd, Ansje, Eva en Luc

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10Miranda19-05-2011

Dit is pas vakantie vieren in Italie-Toscane!

In 1 woord magnifico! Wat een heerlijk adres, in de streek de Mugello. Bovenop een berg, geweldig uitzicht over bergtoppen, bomen en olijfgaarden. Huizen zijn uit 1836, dikke muren, binnen- en buitenluiken dus heerlijk koel. Iedereen eigen tuin met heg als afscheiding. Voldoende meubilair aanwezig, binnen als buiten. Zwembad ligt lager dan de huizen. Rust bij het huis, keuze om aan het zwembad te liggen met de andere bezoekers. Niet echt geschikt voor kids onder de 4 jaar. 8 woningen, 5 voor en 3 achter. Grote speelruimte met mega tafel. De kids mogen overal spelen, dat kan, want er is ruimte genoeg! Hoewel het 20 minuten van Dicomano ligt, zijn er 2 restaurantjes in Corella (3,5 minuut naar beneden rijden). Goed eten tussen de Italianen, want het is zo afgelegen dat hier geen toeristen menu opgemaakt hoeft te worden. Er is een grote keuken waar je ook gebruik van mag maken, net als de wasmachine. Schoon zwembad, lekkere ligstoelen vanwaar je over de vallei uitkijkt met koel glas rose.

• 9Ton17-05-2011

Super locatie !

we hebben hier 3 weken gezeten, met onze kinderen (11 + 13). Ook die hebben zich prima vermaakt in het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 10miranda janssen03-10-2010

paradijs in bella italia

In 1 woord magnifico! Wat een heerlijk adres, in de streek de Mugello/ Bovenop een berg, geweldig uitzicht over bergtoppen, bomen en olijfgaarden. Huizen zijn uit 1936, dikke muren, binnenluiken dus heerlijk koel. Iedereen een eigen tuin met heg als afscheiding. Voldoende meubilair aanwezig zowel binnen als buiten. Zwembad ligt wat lager dan de huizen. Rust bij het huis, keuze om aan het zwembad te liggen met de andere bezoekers. Niet echt geschikt voor kids onder de 4 jaar. 8 woningen, 5 voor en 3 achter. Grote speelruimte met biljart voor ouders. De kids mogen overal spelen, dat kan, want er is ruimte genoeg. Hoewel het 20 minuten van Dicomano ligt, zijn er 2 restaurantjes in Corella (3,5 minuut naar beneden rijden). Goed eten tussen de Italianen, want het is zo afgelegen dat hier geen toeristen menu opgemaakt hoeft te worden. Er is een grote keuken waar je ook gebruik van mag maken, net als de wasmachine. Schoon zwembad, lekkere ligstoelen vanwaar je over de vallei uitkijkt met rose

• 8Familie Snoeys - Van Hoeck25-07-2010

Mooie locatie maar erg afgelegen

Niets aan te merken op de vakantiewoningen en het zwembad. Alles mooi verzorgd en netjes. Sympatieke, hulpvaardige eigenaars. Erg rustige locatie maar daardoor ook zeer afgelegen. Te bereiken dmv een smalle, gedeeltelijk onverharde bergweg. In de buurt is eigenlijk enkel Firenze het bezoeken waard. Dit kan eenvoudig met de trein vanuit Dicomano. Weinig pitoreske dorpjes in de buurt.

Appartement I Nidi di Belforte info