Appartement Fattoria Il Lago

Appartement Fattoria Il Lago

9Fenomenaal

Italië, Toscane, Dicomano

Op vakantie geweest naar Fattoria Il Lago?

9Fenomenaal

• 7.3Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Fattoria Il Lago

• 8stefanie12-12-2010

Wij gaan volgend jaar weer!

Zeer zeker een aanrader. Aardige, hulpvaardige eigenaar. Dichtbij alle bezienswaardigheden. Wel moeilijk te vinden in Dicomano, zeker in het donker.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9Fam. Geluk26-05-2009

Een oase van rust en van een ongekende schoonheid.

Een uitstekende uitvalbasis voor bezoeken aan de vele bezienswaardigheden in Toscane. Wel veel kilometers maken om er te komen. Maar dan wel via rustige locale wegen en uitstekende tolwegen. In Dicomano kun je voor plezierige prijzen aangenaam eten. Fattoria il Lago ligt prachtig in de heuvels. Het huisje dat wij ter beschikking hadden was eenvoudig maar ruim voldoende om in te vertoeven. De meeste tijd breng je uiteindelijk buiten door. 's-Avonds wild op de weg naar boven; hert, hazen. iets wolligs en vier (!) stekelvarkens. Super! Ja, wij willen wel weer terug!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9Fam. vd Wal21-08-2007

Wij zaten met nog een familie in het huis 'Beato Angelico' (naast het kapeletje). Prachtig uitzicht! Zeer ruime slaapkamers. Badkamer was wel aan renovatie toe. Magnetron kwam Fransisco (beheerder) op verzoek brengen, evenals kinderbedje en -stoeltje. Zwembad te bereiken via een steile hoge trap (vanaf het huis waar wij zaten). Zwemwater was wel erg koud, ons 2 jarig zoontje vond het maar niks. We misten dus wel iets van een peuterbadje. Speeltuintje is zeer sober (plastic huisje, schommel en glijbaan die overdag te heet was om op te zitten...). Dichtsbijzijnde supermarkt is enkel te bereiken met auto. Bezienswaardigheden genoeg in omgeving, denk aan gemiddeld 45-60 min reizen met auto. Tip: Fiesole en Arezzo. Restauranttip: Sergio's in Dicomano.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 10Ben & Gordana04-07-2007

Het is een fantastische locatie met uitzonderlijk behulpzame en vriendelijke beheerders. De huizen zijn ruim, schoon en praktisch ingericht. De uitzichten zijn adembenemend. Voor wie van rust, privacy, natuur en cultuur houdt is dit een uitstekende uitvalsbasis om allerlei uitstapjes te maken. In de directe nabijheid valt veel te zien. Zowel in het voor- als naseizoen is ons dit uitstekend bevallen. Met de auto ben je binnen een paar minuten in het dorpje Dicomano, waar je alle eerste levensbehoeftes kunt vinden en meer. De weg van het dorp naar het huis is steil, maar goed met de auto te doen. Voor wandelaars een uitdaging evenals voor de fietsers, die doorgaans flink moeten afremmen. Het zwembad ligt ietsje van de huizen vandaan: erg prettig. Er is aparte barbecue, wasmachine en fietsen zijn eveneens beschikbaar. De kinderen kunnen goed fietsen bij de huizen, maar op de (zeer rustige) doorgaande weg moeten kleine kinderen goed oppassen.

Ben & Gordana (okt 2006 en mei 200

Gereisd met partner in oktober 2006