Villa Agriturismo Valliferone

Villa Agriturismo Valliferone

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag29°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Valliferone voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Agriturismo Valliferone in het Nederlands

Zalig landhuis, prachtige ligging, erg vriendelijk

anoniem
6-9-2010

Een mooi landhuis, sfeervol (landelijk Toscaans) & praktisch ingericht, met 8 verschillende soorten appartementen (van 2-persoons tot 6persoons met volledig eigen keukeninrichting). Alles zo ingedeeld dat je in principe geen 'last' van de overige gasten hoeft te hebben. Prachtige ligging op een heuvel met aan alle kanten velden, bomen of uitzicht richting Pisa en de kust. Een schitterend zwembad (+ kinderbadje) boven op de heuvel, uitkijkend (bij helder weer) over Pisa. De eigenaren waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam (waar nodig); verder een klein winkeltje met streekproducten (pasta, thee, olie enz.). Op een paar km afstand zijn restaurantjes en cafe's. Ligging is gunstig wil je naar Pisa, Livorno of naar de Toscaanse kust. Siena & Florence zijn iets verder weg (ca. 3 uur met de auto, wel prachtige binnenwegen). Een ideale locatie als je wel wat van Toscane wilt zien, maar ook gewoon lekker wilt genieten en luieren en meer privacy wil dan in een hotel.

Gereisd Met vrienden in mei 2007

Villa info

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Agriturismo Valliferone in Crespina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Agriturismo Valliferone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.