Vakantiehuis Agriturismo La Serra

1 review over Vakantiehuis Agriturismo La Serra in het Nederlands

Kind-onvriendelijk

J. Kuik
12-8-2012

We hebben met 2 NL gezinnen een week hier doorgebracht. Schitterdende omgeving ,maar zoals wordt vermeld op de site dat men oa. gastvrij,kindvriendelijk en Engels spreekt is onjuist. Op het moment dat wij er waren was de gehele accomodatie verhuurd aan NL gezinnen,maar toch mocht er met name in het zwembad geen sport /spel of iets dergelijks gespeeld worden. Zoals geschreven in het contract...... het zwembad is om te relaxen en af te koelen. Engels spreekt alleen de studerende dochter des huizes. Degene die ons aanspreekpunt zou moeten zijn is 3 dgn afwezig vanwege werkt en spreekt geen woord Engels en doet ook geen enkele moeite.Bakker die 's morgen om 8.30 komt heeft een beperkt assortiment. Supermarkt of iets dergelijks verder weg. Een mooi plek voor stellen en mensen die van absolute rust & natuur houden. Zeer strenge nacontrole bij vertrek,in een woning die bij aankomst ook sinds een jaar weer in gebruik werd genomen dus vrij stoffig en muf was.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Agriturismo La Serra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Agriturismo La Serra in Crespina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Agriturismo La Serra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.