Reviews over Crespina

Heel erg mooi!

Lique
    1-5-2018

Prachtige locatie op korte afstand van Pisa, Lucca en het strand. Wij hadden met vier personen een ruim appartement op de begane grond met vrij uitzicht en veel privacy. Na vier dagen werd ons appartement voorzien van schone handdoeken en bedlinnen. Het zwembad was, ondanks dat het nog geen 1 mei was, gevuld vanwege de goede weersvoorstellingen. Michaela was zeer behulpzaam met goede tips over restaurants en de omgeving. Echt een aanrader!

groot huis

mevrouw van den Nouweland
    21-10-2012

groot huis net buiten dorp . lekker rustig , heerlijk zwembad met duikplank

het paradijs bestaat

famdurv
    30-7-2012

Idyllische omgeving. Uitzicht op wijngaarden. Vriendelijke gastvrije ontvangst.

Zalig landhuis, prachtige ligging, erg vriendelijk

anoniem
    6-9-2010

Een mooi landhuis, sfeervol (landelijk Toscaans) & praktisch ingericht, met 8 verschillende soorten appartementen (van 2-persoons tot 6persoons met volledig eigen keukeninrichting). Alles zo ingedeeld dat je in principe geen 'last' van de overige gasten hoeft te hebben.

Prachtige ligging op een heuvel met aan alle kanten velden, bomen of uitzicht richting Pisa en de kust. Een schitterend zwembad (+ kinderbadje) boven op de heuvel, uitkijkend (bij helder weer) over Pisa.

De eigenaren waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam (waar nodig); verder een klein winkeltje met streekproducten (pasta, thee, olie enz.).

Op een paar km afstand zijn restaurantjes en cafe's. Ligging is gunstig wil je naar Pisa, Livorno of naar de Toscaanse kust. Siena & Florence zijn iets verder weg (ca. 3 uur met de auto, wel prachtige binnenwegen).

Een ideale locatie als je wel wat van Toscane wilt zien, maar ook gewoon lekker wilt genieten en luieren en meer privacy wil dan in een hotel.

the best place for holidays in Tuscany

Alison B.
    15-12-2009

excellent service provided by the staff (always smiling and helpful). Property surrounded by organic cultivated vineyard. Central position in Tuscany and close to Pisa Airport. Beautiful accommodations, decorations, views and grounds. We'll come backsoon!!

Crespina scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews