Sorteren

Reviews over Covigliaio

Lekker rustig

Barbara
    7-5-2011

Op een redelijk afgelegen plek, beetje zoeken. De kamers zijn eigenlijk een soort cottages, netjes en keurig. Lekker zwembad bij het hotel, heerlijk liggen. Als rustige uitvalsbasis om de omgeving te verkennen prima. Auto is een MUST! Hotel was erg rustig, weinig gasten, restaurant was gesloten.

Zeer mooie ligging

Jaimy
    1-8-2009

We hebben 3 nachten in Il Cigno overnacht, zelfs het verblijf met 1 nacht verlengd omdat we het erg naar onze zin hadden.

Het hotel ligt midden op een berg, met een heel mooi uitzicht op de omgeving van Toscane. Het hotel ligt op ongeveer een uurtje van Florence.

De kamers zijn oud, maar wel goed verzorgd, alle kamers hebben een terras bij de kamer.

Het eten is wat minder dan je verwacht van de Italiaanse keuken, maar verder hebben we het goed naar onze zin gehad!