Bed & Breakfast I Pagliai

ItaliëToscaneCortona

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast I Pagliai voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over I Pagliai

• 9Pieter, Zwolle21-08-2018

mooi en rustig gelegen met fantastisch uitzicht

Hele Mooie kleinschalige borgo met 2 huizen met in totaal 4 ruime appartementen. Geweldige tuin en fantastisch uitzicht over de zonnebloem velden. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Susan12-09-2011

super plek

Wij komen hier al voor de zevende keer!!! We proberen vaak wel iets anders maar komen toch altijd weer hier terug. We hebben al een heleboel huizen van de familie Ipagliai uitgeprobeert en ze zijn allemaal even mooi. Heerlijk rustig met vaak een zwembad voor jou alleen. Cortona vinden wij een geweldige stadje, heerlijk slenteren door de nauwe straatjes en een overheerlijk ijsje eten bij Snoopy's. Iedere donderdagochtend is er markt in Camucia waar je een heerlijke cappuccino drinkt voor 1€. Echt een aanrader dus!!!

• 10john10-11-2009

A Paradise in TUscany

We want to thank you a lot for your hospitality and kindness. The time we spent in I Paglia was the best in terms of conditions in the hause. we had great time in italy and thanks to you we were in Certaldo wich became ne of the highlight of our trip.we will be back for sure becausa italy feels to us as "second home".We already gave your details to other people and strongly recomended. if one day things will change here in the middle east and you decide to travel to israel.

Bed & Breakfast I Pagliai info

• WasseretteBeschikbaar
  • HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met