Appartement I Nidi di Cortona

Appartement
Appartement I Nidi di Cortona

We hebben een aantal aanbieders voor I Nidi di Cortona voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement I Nidi di Cortona in het Nederlands

Een topper voor redelijkke prijs

Juul Socrates
22-7-2012

Wij zijn er 2 keer geweest. Wat een topper. Enige nadeel als je geen italiaans spreekt: de voertaal is italiaans, maar dit wordt opgelost doordat de eigenaar dan zijn zoon belt, en die spreekt ook engels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement I Nidi di Cortona in Cortona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement I Nidi di Cortona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.