Gasthof Fattoria Le Giare

ItaliëToscaneCortona

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Fattoria Le Giare voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

Gasthof info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer gasthof infoTonen op kaart

4 Reviews over Fattoria Le Giare

• 9Familie22-08-2016

Heerlijke accommodatie met prachtig uitzicht!

Het appartement Le Girasol is heerlijk ruim, schoon en bood veel privacy. De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten. We hebben één dag van het ontbijt gebruik gemaakt en daar is niets op aan te merken. Op een paar minuten loopafstand ligt een klein winkeltje dat vers brood, heerlijke vleeswaren, groente en een heleboel meer verkoopt. De stenen gootsteen met het afdruiprek erboven in een soort kast, vind ik geweldig en is ook nog reuze handig! Als ik lang nadenk, kan ik één minpuntje vinden. Er is wat weinig comfortabele zitruimte, één tweezitsbank in een vier tot vijfpersoonsappartement.

• 10Ferdy14-05-2015

Wederom een uistekend verblijf !

We zijn er voor de derde keer en het was wederom een uitstekend verblijf. Een fantastische locatie om je vakantie door te brengen.

Zeer warm welkom van Isolina die alles goed verzorgt.

• 10marleen01-09-2013

Geweldige plek.

Wij zijn net terug van 4 dagen le giare. Alles is er mooi en verzorgd. De eigenaresse is erg aardig. Er zit normaal gesproken alleen ontbijt bij, maar na een aantal keer kletsen over eten besloot ze op onze laatste dag als verassing voor de lunch tiramisu, fruit en bruschetta voor ons te maken. Alles wordt prima bijgehouden en schoongemaakt. Uitzicht geweldig. Voor kids is er een schommel en een glijbaan en natuurlijk een heerlijk zwembad. Wij hebben geweldige dagen gehad.

• 10Seline Roell24-07-2013

Italiaanse rust en schoonheid!!

Wat een rust, wat een uitzicht! De foto's doen niks af aan de werkelijke situatie. Le Giare is perfect voor op doortocht maar wij hebben ons in 2 weken geen moment verveeld. Dorpjes als Cortona en Perugia zijn absoluut een bezoek waard. Zelfs het centrum van Rome/Florence is perfect te bereiken met de rechtstreekse trein. Maar een dag aan het zwembad is absoluut geen straf! Het uitzicht is werkelijk adembenemend en de gastvrijheid van Isolina en Valentina voortreffelijk. De stenen pizzaoven en barbecue zijn voor iedereen te gebruiken. De plaatselijke bakker en supermarkt liggen op max.10 minuten afstand. Gasfornuis, ijskast, etc. is aanwezig. De grootste luxe is dat de gastvrijheid ervoor zorgt dat je het gevoel hebt alsof je op bezoek bent in je eigen Italiaanse buitenhuis. Alles mag, niets hoeft. Le Giare bevat precies genoeg appartementen om het een kleinschalig gevoel te geven zonder toeristische poespas. De kinderen (DK, BE, NL en CA) hebben heerlijk samen gespeeld/gevoetbald.

Gasthof Fattoria Le Giare info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar