Vakantiehuis Casa II Cerro

Met oudere kinderen

Geweldig

Andrea
11-8-2009

Dit vakantiehuis ligt hoog op een berg, de omgeving is prachtig! Alleen nadeel is dat de supermarkt op 3 kwartier berg afrijden is en ook weer 3 kwartier berg op. Het zijn 3 huisjes bij elkaar en 100 meter verder is nog 1 huisje. Zwembad is geweldig word om de dag schoon gemaakt, genoeg lig stoelen erom heen. Grote tuin met bbq.

LET alleen op dat als je bij het zwembad (die iets hoger is) ligt alles afsluit want wij zijn terwijl we aanwezig waren overvallen! Het is namelijk erg afgelegen, je heb geen buren. Wij dachten dat niemand hier zou komen, maar dus toch wel!

Maar de omgeving is echt geweldig, leuke stadjes en dorpjes. Wij hebben ons prima vermaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa II Cerro in Cortona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa II Cerro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.