Bed and Breakfast

33 reviews over Bed and Breakfast Casa Capanni in het Nederlands

Fantastisch in 1 woord geweldig

Atty
4-7-2017

Het is een plek waar je heerlijk kan bij komen van het hectische hier in Nederland. Geweldige kamers met eigen badkamer. Een heerlijk ontbijt, vriendelijke en zeer hartelijke eigenaren. Die echt hun best doen om je het naar je zin te maken. Een tuin met zwembad heerlijke ligbedden met schone zwembad lakens. Air-co op de kamer dat is echt een hele verbetering. We waren hier voor een tweede maal en het was of als we thuis kwamen. Soms wordt er voor een lunch gezorgd en voor een heerlijk diner. Schroom niet om aan tafel te schuiven, want koken kunnen ze. We willen ze bedanken weer voor hun gastvrijheid en gezelligheid, want dat was het.

Gereisd Met partner in juni 2017

Voor de zesde keer genoten !

Carole Bogerd
3-7-2017

Rustig gelegen landhuis, prachtig ingericht, heerlijke tuin met zwembad, lieve zorgzame eigenaren. Samen met een vriendin genoten van een zalig verblijf van 10 dagen in dit mooie B&B. Een plek waar het altijd weer " thuiskomen" is! Verwend worden met een lekker ontbijt, en regelmatig lunch en diner in de tuin. Gezellige gesprekken met de eigenaren en volop tips over bezienswaardigheden in de omgeving. Kortom, een heerlijke tijd gehad! Hartelijk dank daarvoor lieve Alexandra, Arjan, Rosanne en Rogier. Hoop van harte jullie volgend jaar weer te ontmoeten in Casa Capanni!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Voor ons de ideale b&b

Hugo en Carine uit Lommel
28-11-2016

Voor de tweede keer waren we te gast bij jullie. Wat hebben we weer genoten van jullie gastvrijheid,alsook van de mooie en ruime kamers.ook de zeer grote tuin met het zwembad zijn zeker de moeite waard om er te vertoeven . De ideale ligging is ook een pluspunt om de omgeving te verkennen. Op 10 min. rijden ligt Cortona met z'n goede en gezellige restaurantjes . Een echte aanrader om in Casa Capanni te verblijven als je van cultuur en rust houd. Bedankt voor de goede zorgen en tot volgend jaar!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Fantastische plek in Toscane

Bruins
29-4-2016

Casa Capanni is een heerlijke plek om vakantie te vieren mooie kamers,prachtige tuin, heerlijk eten en een gastvrij onthaal en dat allemaal in een mooie omgeving.Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"tot rust komen in Toscan"

chris&marlies
18-8-2015

Casa Capanni is een super gezellige en mooie B&B, rustig gelegen met toch vlakbij leuke stadjes te ontdekken. Het Casa Capanni-team doet er alles aan om een zalige vakantie te hebben! Ideale plaats om de batterijen op te laden...

Fantastische ervaring , Super team

Fieux Stephen
18-8-2015

Zeer rustige B&B Ontbijt is uitstekend

schitterend!!!

guy en daisy
16-8-2015

mijn grote welgemeende dank aan Arjan en Alexandra en het ganse Capanni-team voor hun fantastische B&B!

Genieten in de tuin

Henk-Jan Berkhoff
12-7-2015

Na een weekje rond reizen door Toscane aangekomen bij Casa Capanni. Een mooie gerenoveerde Toscaanse villa met smaakvol ingerichte kamers en een schitterende tuin met zwembad. Een B&B met een gastvrij en hartelijk team dat zich inspant om het je naar de zin te maken. We hebben genoten van het heerlijke en uitgebreide ontbijtbuffet, de rust en stilte van de mooie tuin, het zwembad met elke dag schone handdoeken op de ligbedden. Het mooie en goede bed waarin het heerlijk slapen was en de sfeervolle inrichting van onze kamer. Met mogelijkheid om mee te lunchen of gebruik te maken van de table d'hote. Zeker doen, is heerlijk ! Kortom, een plek waar je je thuis voelt en waar het goed toeven is !

Gereisd Met partner in juni 2015

Geweldig B en B

Diana
11-7-2015

Nog heerlijk nagenietend weer thuis van een geweldige vakantie in Italië,waar wij o.a. genoten hebben van onze week in dit mooie B en B.Lieve mensen die alles voor je doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een echte aanrader en wij komen zeker nog eens terug! Nogmaals bedankt voor alles ,groetjes Diana en Ron

Gereisd Met partner in juni 2015

Geweldig

joke en gerrit
28-6-2015

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Casa Capanni. De prachtige sfeervolle kamer en fijne grote badkamer, de mooie grote tuin en het heerlijke zwembad. De lieve eigenaren die altijd voor je klaar staan. S'morgens een lekker ontbijtje en s'avonds kun je ook regelmatig mee eten. Echt een aanrader. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd Met partner in mei 2015

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Capanni in Cortona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Capanni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.