Villa Borgo Antico

Villa Borgo Antico

9Fenomenaal

Italië, Toscane, Cortona

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Borgo Antico?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Borgo Antico voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info
    Tonen op kaart

2 reviews over Villa Borgo Antico

• 9Gera Dirks30-01-2008

Prachtig huis in geweldige omgeving. Wel ver weg van de 'bewoonde"wereld. Even een boodschap doen is bijna een complete dagtocht. Kom je voor je rust dan is het geweldig. Ruime kamers , prima service (het zwembad wordt elke dag schoongemaakt). Zelfs bij hoge temperaturen is het goed toeven want er waait altijd wel een lekker windje. Ligging en kindvriendelijkheid een 8 ivm de afstanden naar winkels, bezienswaardigheden etc, maar als je hier met meerdere mensen (meerdere gezinnen) naar toe gaat heb je een geweldige vakantie. Je kunt er met 4 of 5 gezinnen naar toe en dan heeft ieder gezin voldoende privacy.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9Christiaan Smallenbroek14-05-2006

Prachtig huis in zeer natuurrijke omgeving. Hier zal niemand je vinden. Het huis is geweldig mooi gerenoveerd. Iedere slaapkamer heeft eigen badkamer. Aan details is gedacht. Ook om het huis. Uitzicht en omgeving zijn adembenemend! Zwembad is prachtig en volledig en alleen voor dit huis. Eigenaar is pietje precies en onderhoud alles keurig netjes. Zwembad is kraakhelder. Zeker een aanrader voor gezinnen die rust nodig hebben. Ga hier wel met meerdere personen in, want het huis is groot en de kosten zijn zo te delen. Wij zijn kritische vakantiegangers, maar dit huis is TOP! Foto's kunnen op verzoek gemaild worden. Nadeel is de bereikbaarheid. Het ligt hoog in de bergen en midden in de natuur. Een goede auto is vereist anders haal je het niet.

Gereisd in mei 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Borgo Antico voor je op een rij gezet:

0 tips over Villa Borgo Antico

0 vragen over Villa Borgo Antico

Villa info

• AdresC.S. San Pietro a Dame 31(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website