Appartement Agriturismo Cortoreggio

Italië, Toscane, Cortona

9.8Fenomenaal

• 8.4Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Cortoreggio voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

42 reviews over Appartement Agriturismo Cortoreggio

• 2019
    10Hans22-08-2019

Dit is Italie!

Veel privacy, mooi en veel groen gras (er wordt in de nacht goed gesproeid), zeer goed onderhouden, mooi groot schoon zwembad, ook een apart klein kinderbad, goede sfeer, eigenaar (Bruno) en familie bescheiden, behulpzaam, zorgzaam, attent en gezellig (niet opdringerig). Brood service! Leuke wekelijkse pizza party (veel aandacht voor de kinderen). Appartementen hebben alle voorzieningen. Omgeving (veel te zien, leuke restaurants, alles goed bereikbaar). Geen animatie of drukte! Vooral rust en ruimte! Totaalpakket is perfect! Op naar de 11e keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Peter10-08-2019

Fantastisch!

Prachtige locatie, een klein landgoed met veel olijfbomen. Heerlijk zwembad, ruime appartementen, erg vriendelijke eigenaar. De gezamenlijke pizza avond was ook erg leuk! Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Rogier12-01-2019

Super Agriturismo

Schitterende locatie en fantastische Agriturismo Ruimte appartementen, ruimtelijk terrein, goed zwembad. Gastvrije eigenaar, elke dinsdag pizza-avond

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    10Jeroen Molenaar01-06-2018

Super . Erg goed bevallen

Super mooi gelegen. Erg hartelijke mensen. Mooi verblijf.
    Rustige locatie . Centraal gelegen. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Madelief28-05-2018

Dit is een heerlijke agriturismo. Prachtig gelegen, veel ruimte voor kinderen. Wij verbleven in de appartementjes, die waren erg ruim, zeer schoon en zeer goed uitgerust qua pannen, servies, bestek, etc. Voor de kinderen een heerlijk speelveld ervoor (tussen de olijfbomen), en een mooie trampoline, peuterzwembad. En een heel mooi groot zwembad. Het geeft een beetje een camping-gevoel (in de positieve zin van het woord). Wij hadden geen super-weer (dat kan in mei), maar hebben er een heerlijke week gehad. Bruno is aardig en behulpzaam. De veel beschreven pizza-avond is ook leuk als de zon niet mee werkt ;-) En uitstapjes zijn er voor het uitkiezen: trasimeno meer, Cortona, Assisi, en nog veel meer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Yara14-09-2017

Paradijselijk plekje in Bella Italia!

What's not to love? :-) Superruime appartementen, al zijn ze voor Nederlandse begrippen wellicht wat verouderd: alles is schoon en aanwezig! Tel daarbij een prachtig landgoed op waar je naast veel rust, prachtige uitzichten en gezellig gezelschap van medevakantiegangers een scala aan vertier treft: 2 zwembaden (incl. peuterbad) met de beste ligbedden ever, kinderspeelgoed, schommel, een tafeltennistafel, een bbq, een eigen tuintje met zitje... Elke ochtend (m.u.v. de zondag) komt de bakker langs, waarbij je voor een paar euro de lekkerste (verse!) broodjes af kunt nemen. Op dinsdag is er een pizza party voor alle gasten, een absolute aanrader (en een van de hoogtepunten van onze vakantie: Italiaanser wordt het echt niet :-)). Bruno en zijn familie zorgen voor de bodem en de tomatensaus en je neemt zelf je eigen toppings mee. Veel leuke ontbijttentjes (Bar del Riccio, Pasticceria Vanelli), restaurantjes en supermarkten (A&O en de Coop in Camucia) binnen 10 minuten rijden.Als je met kleine kinderen reist zijn de strandjes in Castiglione del Lage (bij het Pescatore Caffe) en Tuoro sul Trasimeno (naast camping Navaccia) aanraders. Je treft hier zandstrandjes aan het Trasimenomeer met een speeltuin, toiletten en een strandtent waar je tegen een prikkie heerlijke cappucino en broodjes kunt krijgen, dus ook prima kunt ontbijten. Bij het Pescatore Caffe kan dit zelfs in een hangmat :-) We hebben echt ontzettend genoten! Bruno & familie, grazi mille!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 10HV22-08-2017

Again best place ever

Superplek, ruimte in overvloed, goede appartementen, topzwembad, sfeer, gezelschap, voor kids ideAl, pizzaparty, bbq, en bruno... a true friend!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Leonard16-08-2017

Fantastisch! Italië op zijn best!

Zeer gastvrije ontvangst door de Mezzetti familie. De gastheer Bruno is een fijne kerel die je overal mee helpt. Hij spreekt engels en duits en een paar woordjes Nederlands. Altijd makkelijk! Twee mooie schone zwembaden (een voor de allerkleinsten) met ligstoelen en parasols. De appartementen zijn netjes ingericht en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, magnetron). Elke morgen, muv zondag, komt de bakker om ca. 9 uur langs (het blijft Italië😜). Vele mooie plaatsjes liggen op korte afstand. Cortona, Montepulciaono, Pienza, Montalcino, Assisi, Perugia, Siena zijn allemaal een bezoek waard. Wil je een keer een langere dag weg dan is Firenze en Roma een mogelijkheid. Goed te doen met de trein. Het station ligt op 1,5 km. Eenmaal per week is er een pizza party. Deeg en en tomatensaus regelt Bruno. De rest zelf meenemen. Wat een feest! Agriturismo Cortoreggio kun je met een gerust hart boeken. Het is zeker een top vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9ES04-05-2017

Prachtige plek voor vakantie met jonge kinderen!

Heerlijke plek om vakantie te vieren. Wij waren er met een peuter (1,5) en kleuter (3,5) en het was heerlijk! Vanwege de tijd van het jaar was het er nog niet heel warm en we hebben de verwarming met enige regelmaat moeten aanzetten, maar de vloer blijft vrij koud. Warme sokken en/of sloffen zijn voor deze tijd van het jaar echt wel aan te raden om mee te nemen. De nachten kunnen koud zijn! We hebben dan ook geen gebruik gemaakt van het zwembad.

Bruno en zijn familie zijn heel gastvrij en de pizza-avond was superleuk! Verder goede WIFI-ontvangst en de keuken was van alle gemakken voorzien (magnetron, vaatwasser, koelkast en vriezer). Goed om te weten: koffie zetten doe je met een mocha/percolator. Er is geen 'gewoon' koffiezetapparaat.
    De supermarkt is op 10 minuten rijden.

Leuke plaatsen: Arezzo, Perugia, Montepulciano, Cortona. Ook zijn we bij slechter weer naar de Outlet in Valdichiana gegaan. In Terontola (5 min rijden) is een treinstation met treinen naar Rome en Florence.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10Mark02-03-2017

Agriturismo met hoofdletters! Pareltje!

Eigenlijk is alles al gezegd. Toch even nog wat aanvullingen. Bruno en familie denken meer Nederlands dan Zuid-Europees. Alles om de gast een optimale vakantie te gunnen. De inrichting is voor Italiaanse begrippen gewoon prima, heeft ook z'n charme vind ik. Het uitzicht, het kleinschalige en met name het kindvriendelijke zijn uniek in z'n soort. Het prijsniveau veel beter dan het chalet op de veelal massa campings. Cortona op een kwartier, grote supermarkt 10 min en elke ochtend de bakker die langskomt (muv zondag). Montepulciano, Arezzo, Perugia en Assisi zijn binnen 45 minuten prima te doen. Pizza avond is een must! Wij gaan nu voor het 3e jaar op rij en de kinderen (2 en 4) vermaken zich prima met de andere (Nederlandse of Duitse) kindjes in en rondom het ondiepe (50cm) zwembad.

Cortoteggio is the best!

Gr Mark

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

2 tips over Appartement Agriturismo Cortoreggio

• tonny morssinkhof, 09-07-2012

Onderstaande steden zijn van hieruit gemakkelijk te bezoeken:Arezzo-CortonaAssisiPerugia-Sienna-Florence(per trein) Orvieto- Spoleto-Montepulciana-

• cornelia, 25-06-2012

Het station met de trein naar Rome en Florence is in het dorp.

4 vragen over Appartement Agriturismo Cortoreggio

• Laura, 25-08-2016

Welk appartement?

Kan iemand mij iets aanbevelen? We denken er volgend jaar over om hier naartoe te gaan, maar ik vroeg we af welk appartement geschikt is. Het gele gebouw, hoofdgebouw of private huis/ We hebben 2 kinderen van volgend jaar bijna 6 en bijna 2, dus zou fijn zijn als we zicht hebben op zwembad / speeltoestellen / grasveld. Alvast bedankt!

• sepoenie, 13-01-2014

Heb je een privé terras?

Wie weet of deze appartementen beschikken over een eigen terrasje waar je buiten kunt eten? Heb je een beetje privacy, of loopt iedereen daar langs?

N. Vente, 12-07-2014

Er is geen afgeschermd terras, ieder appartement heeft zijn eigen tuinset in de algemene tuin. Je kunt elkaar zien zitten.

• Aleid beverdam, 01-12-2013

6 personen

Mijn vraag is of het appartement ruim genoeg is voor 4 volwassenen en 2 kinderen?

s_dukker, 01-08-2014

nee