Villa Residence Le 5 Sorelle

• 7.8Inrichting
  • 9.3Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

8 Reviews over Residence Le 5 Sorelle

• 9Fam Vereijken05-09-2016

rustig gelegen in een fantastische omgeving

Het is een kleinschalig parkje met een eigen zwembadje en een fantastisch uitzicht over de bergen. Huisjes zijn 9-persoons dus voor een gezin is er meer dan genoeg ruimte. Ieder huisje heeft een eigen veranda en tuintje. Een dagje Pisa en Lucca is goed te doen met de auto. Vriendelijke en behulpzame beheerster. Dus als je van rust en bergen houdt, is dit een zeer mooie locatie.

• 9Fam.H11-08-2014

Fantastische plek!

Ruime huisjes, veel rust en ruimte. Coreglia Antelminelli is een prachtig toscaans bergdorp. Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders cq eigenaren. We komen hier zeker terug !

• 8Marcus13-08-2013

Ruime villa in het prachtige Toscane

De villa's zijn zeer ruim opgezet. Het ziet er verzorgd en netjes uit. De eigenaar is erg vriendelijk en is behulpzaam. Ze zorgen goed voor hun vakantiepark en de tevredenheid van de gasten. Het zwembad is niet erg groot, maar het was groot genoeg voor onze kinderen (1 en 3 jaar). De plek is erg mooi. Wij hadden achter een tuintje. Dit hebben niet alle huisjes.

De villa's liggen in het prachtige plaatsje Coreglia Antelminelli. Het plaatsje is gezellig en je kan er iedere ochtend heerlijk koffie drinken en broodjes eten. De dichtstbijzijnde supermarkt ligt ongeveer 18 km van Coreglia. Je kan daar werkelijk alles kopen.

Let goed op als je naar Villa le Sorelle toegaat, het ligt wat afgelegen van de culturele locaties. Ook al ligt Lucca er nog geen 30 km vandaan, je hebt de tijd nodig om er te komen. Coreglia ligt namelijk op een berg en de wegen slingeren nogal. Om naar de 'bewoonde' wereld toe te gaan moet je steeds dezelfde bergweg rijden (wij vonden dit geen probleem).

• 8Arnhem31-08-2011

Schoon / Rustig / Veilig

De accomodatie is schoon en goed onderhouden. De slaapplaatsen zijn verdeeld over de begane grond / eerste verdieping en de zolder. 2 badkamers/toilet. Er is een vaatwasser en een magnetron. Geen koffiezetapparaat en geen waterkoker. Er zijn voldoende pannen en bestek. Het park is niet kindvriendelijk, er is alleen een zwembad voor de rest weinig te doen voor de kinderen. Elke dag haalden we vers brood bij de buurtsuper, ca 5 minuten lopen van het huisje, wel ff klimmen. Het is vanaf 7.00 uur open. Een enthousiaste/vriendelijke eigenaar. Even verderop kan je vanaf 7.00 uur ontbijten bij de lokale cafe. Niet duur !!! 3 croissantjes, 2 cappucino's en 1 thee voor € 5,20 !!!!! Cafe is tot laat in de avond open. Pils 1 euro, wijn 0,60 eurocent, Bacardi-cola € 3,00. Bij Leclerck (soort AH XL) kan je je grote boodschappen doen, het is wel 17 km verder. Onderweg naar Lucca is een Penny Markt. Accomodatie is zeer aan te raden. Aardige mensen !! Nadeel : Je bent gebonden aan de auto.

• 8Karianne03-08-2011

Hoog in de bergen

Bij aankomst bij onze geboekte plek, een driekamer appartement in Ghivizzano, bleek dat we er nog niet waren. We waren daar niet ingepland, maar in Corelglia Anteminelli. Wel een vriendelijk ontvangst. De eigenaar reed voor ons uit er heen. Er staan 5 prachtige ruime vakantiehuizen, met een klein zwembadje, maar wel zo’n 10 km. verder de bergen in dan Ghivizzano. Dit vond ik dan ook het enige minpunt: ver gelegen van alle bezienswaardigheden(en elke keer hetzelfde stuk rijden naar het dorp Ghivizanno beneden en dan naar Lucca). Op loopafstand is een restaurant (Il Grillo), maar voor andere restaurantjes moet je altijd met de auto op pad. Wij deden boodschappen bij supermarkt Punto, op ongeveer 7 km afstand.

• 8ter smitten/buitenhuis02-09-2010

erg mooie plek

mooie plek, wat verder af van alles, en je moest eigenlijk altijd de auto pakken om ergens te komen, wel veel mooie dingen gezien. Broodjes haalden we beneden in het dorp, en de boodschappen in een supermarkt ongeveer 16 km verderop Wel erg weinig pannen voor zo'n groot huis, melding van gemaakt . Verder erg vriendelijke mensen.

• 8Dekker18-08-2010

Prachtige vakantie woning

Appartement ligt op 600m hoogte via een 6 km lange weg te bereiken. In bovenliggend dorp broodjes te verkrijgen bij plaatselijke buurtsuper. Grote supermarkt ongeveer 16km verderop. Naar ons idee iets te ver van allerlei bezienswaardigheden. Verder prima verblijf.

• 8Dekker18-08-2010

Mooi groot vakantiehuis

Zeer ruime woning. Wij waren hier met 6 personen en een kindje. De woning heeft 11 slaapplaatsen maar zou nog minstens 11 mensen kunnen bergen op luchtbedden e.d. Groot dus. Op dit parkje staan 5 woningen heeft een zwembad. De ligging was op 600 meter hoogt en te bereiken door een 6km lange slingerweg naar boven. Wel goed te doen overigens. Onze ervaring was wel dat je net te ver zit van allerlei bezienswaardigheden. Voor een grote supermarkt moest je 16 km rijden. In het dorp, boven ons gelegen was een klein winkeltje waar je 's morgens broodjes kon halen. Verder uitstekende accomodatie netjes en schoon. Enige min puntje misschien: de pannen in de keuken voor een grote groep was dit te weinig. Hiervan hebben we melding gemaakt bij de eigenaar en ging hier iets mee doen. Overigens de sleutels zijn af te halen bij een ander vakantie park onder aan deze berg.

Villa Residence Le 5 Sorelle info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij