Hotel Villa Belvedere

Meer hotelinfo

4 reviews over Hotel Villa Belvedere

• 3Shayna goos17-11-2012

Dit doe ik nooit meer

Het hotel ging langs de buiten kant , maar vanbinnen trekte het op niets ! Het eten trok op niets , kregen zelf geen brood of pistoles ( 1 keer in de week ) Cornflakes blijft dag en nacht open staan . En het vlees stond recht van de warmte ieuw ! meestal moesten we zelf vragen achter drinken , Der achter zijn we zelf eten gaan kopen omdat het in het hotel niet te eten was behalve de cake , De kamers oud en niet helemaal mijn stijl van elk ander hotel , de bedden waren helemaal niet goed , elke avond moesten we de beesten doodslaan , en elke morgend stonden we vol met beten van verschillende beesten , het zwembad lagen vol beesten we kosten altijd eerst gaan vissen achter spinnen , bijen en noem maar op .. In het water zelf was teveel cloor en het water was zo vettig ! en piekte inorm in de ogen , de frigo was kapot , geen airco de badkamer moest ik eerst de douche zoeken want je zach er geen staan , we hebben zelf nietveel in het hotel gezeten , geen lift .. Beesten in de kamer

Met vrienden

• 1Mrs. van de Kempen13-08-2011

Never want to go there

Hotel Villa Belvedere is the worst hotel we were during our last tour in Italy. The staff was so unfriendly that we won't recommend this hotel and we were glad we to could leave to another place to enjoy the rest of our holiday. Colle di Val d'Elsa is a very sleepy town. There are a lot of better places to stay in Tuscany!

• 6Fam. Kroeske03-08-2011

Vergane glorie

Buitenkant was gewoon echt toe aan een likje verf... Zwembad in mei helaas niet open (mochten wel aan het zwembad liggen, maar zwembad niet in). Ontbijt moet je vroeg bij zijn en stelt niet veel voor, maar redelijk. Personeel vriendelijk, restaurant prima, kamers ook redelijk. Muren zijn er dik, en luiken voor de ramen, dus lekker koel!

• 7Tony, Martine, Eva, Robbe12-10-2007

Qua ligging kan men moeilijk beter zitten, midden in een van de mooiste streken van Toscanie. Wij hebben niet in het hotel maar in de appartementen gezeten, deze zijn proper zonder meer. Wel héle slechte bedden en heel spijtig dat je geen balkon hebt. Zwembad oké, eigenaren héél vriendelijk maar ongelooflijk veel muggen op de binnenplaats ('s avonds buitenzitten was onmogelijk tenzij men een harnas aantrekt en dan nog...)

Familie

0 tips over Hotel Villa Belvedere