Hotel Relais Della Rovere

8.2Fantastisch

Italië, Toscane, Colle di Val d' Elsa

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Relais Della Rovere voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

6 reviews over Hotel Relais Della Rovere

• 5kn27-08-2015

gaan niet terug .

kamer junior suite nr 103 ( 3 volwassen en 1 kind ) 1 tweepersoonsbed en 2 kinderbedden ??? geen 4 sterren plus waard , als je een luxe kamer hebt wel ok , ontbijt weinig variatie , avond eten aan de overkant in een ander restaurant , touroperator menu ok , eten in het hotel 1 keer jet touroperator menu ; niet super . zwembad : douche ( oud ) gras en onkruid tussen de tegels .Bar somber en saai . Personeel soms vriendelijk. Ligging super .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9KDG29-08-2013

Schitterend

Prachtig hotel. Niet echt gericht op gezinnen met kleine kinderen (bv. geen plonsbad), maar ze kregen wel veel aandacht en iedereen was heel vriendelijk tegen hen. Prachtige kamer (junior suite). Alles was aanwezig. Koel, ruim en stil. Zeer goed ontbijt en lekker eten in half pension in het restaurant aan de overkant van de straat. Mooi verzorgde tuin en zwembad. Uitstekende ligging voor uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Bart21-08-2013

Top in Toscane

Dankzij haar centrale ligging is dit hotel een ideale uitvalsbasis om Toscane te verkennen. Bovendien kan je er genieten van de zon in de ruime ligweide met openluchtzwembad. De kamers zijn ruim, het ontbijt rijk (evenwel met weinig variatie), het diner in de tuin om naar uit te kijken en de service correct.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Daphne26-01-2008

We waren hier enkele jaren terug en hebben genoten van het uitzicht vanaf het zwembad, waar we werden verwend met lekkere hapjes en drankjes. Het klooster is prachtig, de kamer was niet groot, maar wel heel keurig. Heerlijk adres in een mooie omgeving.

Gereisd met partner in januari 2008

• 8Sylvia van Driel01-09-2006

Mooi hotel.Kloostersfeer. Enkele pluspunten : -Sfeervol -Fijn zwembad -Prima ontbijt -'s Nachts rustig -Grote kamer (wij hadden een superior) -Zeer centraal gelegen(Florence 30 min. Siena 20 min. San Gim. 15 min.) -Veel zeer goede restaurants binnen 30 minuten bereikbaar. -Heel vriendelijk personeel (Alberto en Viviane bij de receptie!!!!!!!!) -Grote parkeerplaats Enkele minpunten: -Lag minder idyllisch dan we dachten (aan een weg) -Vrij donkere kamers -Weinig kastruimte -Geen toilet bij het zwembad (Je moet steeds naar binnen) TIP; Haal voor de lunch een broodje aan de overkant van de weg bij de bar Scheelt vele euro's met een bestelling aan het zwembad.

Gereisd in september 2006

Hotel Relais Della Rovere info