Appartement Casa Vacance La Collina

1 review over Appartement Casa Vacance La Collina in het Nederlands

Een sfeervol kleinschalig appartementencomplex

Jane Trampe
17-8-2017

Een uitstekende plek voor een vakantie in Toscane. Centraal gelegen in Toscane, op een heuvel, even buiten het plaatsje Colle di Val d'Elsa, niet ver van Siena, San Gimignano en Volterra. Het zwembad is overal ca 1.50 m diep. De airco werkt perfect. Ons appartement had een heerlijk terras, twee slaapkamers, een huiskamer, een goede keuken en een prima douche.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Vacance La Collina in Colle di Val d' Elsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Vacance La Collina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.