Appartement Borgo Santinovo

8Fantastisch

Italië, Toscane, Colle di Val d' Elsa

Op vakantie geweest naar Borgo Santinovo?

8Fantastisch

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Borgo Santinovo

• 9Danielle03-08-2017

Mooie authentieke plek in toscane

We genoten van de rust, heerlijke natuurlijke uitstraling van deze borgo. Je wordt ontvangen en maandag uitgenodigd voor een heerlijke wijnproeverij van eigen wijnen. Donderdag nog een heerlijk diner. Verwacht niet teveel luxe, maar een mooie omgeving. Wij hebben er met onze kinderen van 7 en 9 genoten. Steden als sienna, florence en san gimignano liggen om de hoek. Zwembad prima, douche en wifi matig. Maar al met al zouden we voor een week zeker teruggaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Marco10-10-2012

Mooie plek, gastvrije eigenaresse...

Deze zomer met andere stellen met kinderen in Borgo Santinovo geweest. Voor herhaling vatbaar! Centrale ligging in Toscane, prachtige oude gebouwen en een heel gastvrije eigenaresse, die er alles aan doet het je naar de zin te maken. Nadelen zijn het niet hebben van airco (maar het was dan ook heel warm) waardoor het niet altijd lekker slapen is. Ook kan iets meer aandacht worden besteed aan het sanitair in de appartementen. Bij ons was het soms een heel gedoe fatsoenlijk te douchen door matige warm water voorziening. Al met al echter zo voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Karin24-01-2011

super idyllisch

we hebben hier in aug 2010 een heerlijke vakantie gehad. Het is hier zo ontzettend mooi. We hadden appartement "pergola", dat was voor ons ideaal, met een kleintje dat 's middags in bed lag zaten we met de andere 2 in of bij het zwembad. De proeverij en het etentje waren heerlijk. Het is wel erg rustig en het was voor ons de 1e keer dat we niet op een camping zaten en op een gegeven moment begonnen we ons nl krantje en een terrasje of restaurantje te missen. En tja die muggen.. Volgens eigenaresse was dit echt ongebruikelijk (waren ook geen horren) maar kwam dat door natte voorjaar en hoge temperaturen. Ons appertement was niet groot, en badkamer was piepklein en ook niet zo fris (was geen raam) maar de ligging en het terras maakten alles goed. De appartementen verschillen nogal onderling. Heel mooi stukje toscane met centrale ligging naar Siena, Firenze, San Gigimano.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8yvonne23-08-2010

Bijzonder plekje!

Mooie agriturismo. Eigenaresse erg vriendelijk. Wijnproeverij en diner aan te bevelen. Mooi zwembad. Helaas erg veel last gehad van muggen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Joyce02-10-2008

Mooie agriturismo

We hebben hier in september een week gezeten. De omgeving en de accomodatie is prachtig. Het enige jammere wat ons betreft is dat je niet buiten de deur kunt eten zonder de auto te pakken.

Gereisd met partner in oktober 2008

Appartement Borgo Santinovo info