ItaliëToscaneCivitella in Val di ChianaHotels Civitella in Val di ChianaHotel Relais La Solaia & Nardone SPA Medical Wellness

Hotel Relais La Solaia & Nardone SPA Medical Wellness

ItaliëToscaneCivitella in Val di Chiana
8FantastischScore uit 8 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 8 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Relais La Solaia & Nardone SPA Medical Wellness

• 10Fam. Dikshoorn18-08-2015

We gaan er zeker nog een keer naar toe. Super !

Het is een prachtige plek in Toscane. Super uitzicht, heerlijk zwembad, gezellig en gastvrij. De kamers waren mooi en gezellig. We hebben heerlijk gegeten op het terras. Soms wat langer gewacht op het eten, maar dat was niet erg. De gezelligheid laat je graag tot de late uurtjes blijven. Soms kookte we zelf. De kitchenette is klein maar prima voor een heerlijke pasta. Veel leuke mensen ontmoet. Ook voor onze kinderen, 17 en 15 jaar, was het een super vakantie. Er zijn veel jonge stelletjes, gezinnen met kinderen in alle leeftijden. Voor ieder wat wils. We hebben meegedaan aan de pouleparty en BBQ's en 's-avonds gezellig kaarten. De omgeving is mooi. Arezzo, Seina en Cortona liggen in de buurt. Een bezoek aan La Viala is ook zeker de moeite waard. We hebben ook gebruik gemaakt van de Spa. Heerlijk voor een paar uurtjes genieten. We gaan nooit terug naar een zelfde plek, maar hiervoor willen we een uitzondering maken. Sonja en Luca, bedankt voor deze fijne vakantie.

• 5Ronny26-08-2014

Slechte leiding, flauwe keuken.

Relais La Solaia is prachtig en rustig gelegen op een heuvel temidden van de olijfbomen.Bestaat uit een complex van gebouwen die met oude materialen terug opgebouwd zijn. Het zag er veelbelovend uit! De ontvangst was beleefd maar zeer beperkt. Avondeten: was een grote tegenvaller: dikwijls zeer matig eten, soms ronduit slecht (spinazie zag bijna zwart, varkensvlees aangebrand). Ontbijt was nog redelijk. Chaos troef niet alleen in het restaurant. Ook in de kamer kwam het voor dat de nieuwe handdoeken aankwamen na het avondmaal! We hadden een grote kamer, maar de badkamer was piepklein. Als je de deur wou openen moest de persoon die aan de wastafel stond eerst uit de weg gaan. Douchecabine was niet verlicht, dus douchen in de schemering met het licht van om de hoek. Absoluut niet tevreden naar huis gegaan, terwijl dit hotel troeven heeft om een tophotel te worden, mits aanpassingen: betere leiding, betere keuken, kamers praktischer inrichten... Hoogstens 3 sterren waard!

• 8Arne en Lieve20-08-2014

Prachtig gelegen hotel.

Prachtige gelegen hotel! Een oase van rust. Mooie omgeving. Propere, ruime kamer, wel een kleine badkamer. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Minpunt: Onze kamer (Acasia) lag net naast de keuken, veel lawaaihinder 's avonds laat en 's morgens vroeg. Prachtig zwembad, helaas heel veel wespen, muggen, ea... Het ontbijt is naar Italiaanse normen ruim. Wij hadden zeker voldoende. Het avondeten was lekker wel meestal koud. Helaas niet aangepast voor kinderen. één avond liet het eten echt te wensen over. Koud, kleine portie, en dessert (taart-cake) die 's morgens als ontbijt op tafel stond. Wij hebben genoten van onze vakantie in dit hotel maar komen toch niet meer terug.

• 8peter_vanhulst11-08-2014

Veel potentieel, maar opvolging vereist

Hotel ligt op Toscaanse heuvel en heel het domein straalt ook de Toscaanse sfeer uit. Leuke en ruime kamers die tevens goed onderhouden werden, alleen badkamer viel wat klein uit in verhouding. Zwembad was fantastisch, fenomenaal zicht en goed onderhouden. Ook leuk dat er barservice is. Receptie was behulpzaam en goede kennis van het Engels. Alleen de keuken liet wat te wensen over, vandaar de ietwat mindere score. Redenen: zat te weinig structuur in hun manier van bediening en werden vaak fouten gemaakt. Had zeker te maken met problemen in het vennootschap van het restaurant. Hopelijk daar terug verbetering op termijn en dan is dit echt een topper.

• 9S en S08-08-2014

Een aanrader van formaat

Met ons gezin van twee volwassenen en twee kinderen net een verblijf achter de rug in Relais de la Solaia. Hotel is gelegen op een heuvel, met fantastisch uitzicht over de streek. Zeer goede prijs/kwaliteit. Dit verblijf was een topper. Zowel op het vlak van logement (twee zeer ruime kamers met badkamer; kluis en koelkastje aanwezig). Alle kamers grenzen aan een ruim terras / hotel volledig gelijkvloers. De aaneensluitende gebouwen (in typische Toscaanse stijl) ogen bijzonder mooi en zijn gelegen in een oord van rust. Het zwembad is goed onderhouden en ligt midden de groene omgeving; zeer veel ruimte om te verpozen. De service is zeer goed; Engelstalige receptie (niet echter bij de obers, maar hun vriendelijkheid en bereidheid maakte alles goed) en dagelijkse schoonmaak van de kamers. Het eten was zeer goed; zeer uitgebreid ontbijtbuffet en driegangen menu 's avonds. Enig minpuntje misschien: wifi aan de receptie werkt niet altijd even goed

• 9Ste20-09-2012

Heel tevreden

Wij boekten dit hotel om de prachtige streek te verkennen. Heel veel te zien in de buurt, en in de namiddag heerlijk relaxen aan het zwembad op een Toscaanse heuvel. Lekker eten en vriendelijk personeel. Kamer mooi, maar geen luxe. Typisch Italiaans. Super verblijf gehad!

• 8martin_calle23-04-2012

Leuke reis gehad

We waren in September 2010 in dit hotel en we waren tevreden van de service en vriendelijkheid van het personeel. Het uitzicht is prachtig en het is inderdaad afgelegen maar dat wisten we bij het boeken van dit hotel. Het is een mooie locatie en rustig genieten van de omgeving vond ik. Het zwembad was mooi onderhouden en steeds hadden we plaats daar. De kamer was donker en uitzicht op oprit maar we sliepen er enkel en dan maakte het niet uit voor ons. Ik vind dit een aanrader voor mensen die rust willen in een prachtige omgeving van Toscane.

• 7Conny03-10-2011

Zeer rustig gelegen, nooit meer

Dit hotel ligt 2300 meter de berg op langs een smale berg weg. Deze weg bevindt zich 5 km uit het centrum. Dus het is elke keer ver rijden voor je in de bewoonde wereld bent. Toen wij er waren was er niets te doen. Er was nog 1 andere kamer bezet en hierdoor leek het uitgestorven. De sauna was niet open (alleen 's morgens van 11.00 - 14.00 uur) Terwijl dit anders in het boekje staat. Het zwembad was redelijk onderhouden (winkeltje was niet open) De tuin was niet onderhouden deze zomer en de wilde zwijnen hadden het gras omgewould. Het zag er niet uit. In het weekend was het er wel druk met jonge italiaanse stelletjes. De tuinman kwam meteen in actie en ging het gras maaien. Het zag er al meteen een stuk beter uit. Dat had ie 2 maanden geleden ook eens moeten doen. Het onkruid stond tussen de stenen, jammer. Verder een mooi komplex mer erg afgelegen en geen vertier. Onze kamer was erg klein, omdat we laat in het seizoen zaten was de airco al uitgezet. Maar het was er nog wel 30 graden.

Hotel Relais La Solaia & Nardone SPA Medical Wellness info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar