Hotel La Fattoria

• 8Waardering

0Tonen op kaart

2 Reviews over La Fattoria

• 7Lex30-06-2014

Mooi gelegen camping bij hotel

Weinig toe te voegen aan beoordeling van Corinne. We hebben hier gekampeerd tijdens onze fietsreis naar Rome. De camping ligt niet direct aan de route, maar het was een omweg waard. (Er is een camping direct aan het meer en aan de route, maar daar was het zo'n enorme aftandse troep, dat we daar snel aan voorbij zijn gegaan). Voor kampeerders zijn er een paar royale velden. De voorzieningen zijn niet erg modern, maar voldoen wel.

• 9Corinne Peperkamp14-07-2005

Deze oude tot aangenaam Hotel/restaurant/camping verbouwde boerderij{ Fattoria} ligt op een heuvel even buiten Chiusi met uitzicht op het Lago di Chiusi. Wij hebben dit plekje inmiddels vele malen bezocht op doorreis naar het zuiden van Italie. Het heeft mooie ruime kamers/badkamers comfortabel ingericht met antiek. Wat ons ook aantrekt is het grote terras met een geweldig uitzicht en daarbij te genieten van een uitmuntende Toscaanse keuken met alleen verse producten. De eigenaar zelf is een geweldig sommelier en kan alles vertellen over de wijnen van Toscane!En heeft een uitgelezen assortiment in huis. In de de omgeving is dan ook mogelijk om bij de vele cantina's de wijnen en olijfolie te proeven en te kopen.Het Middeleeuwse dorpje Chiusi op een km afstand is ronduit mooi, knus en gezellig. Voor meer vragen over dit leuke adresje wil ik altijd info geven. Ciao Corinne.

Hotel La Fattoria info

Veilig betalen met