Appartement Sogno Italiano

Appartement Sogno Italianosterstersterster

9Fenomenaal

Italië, Toscane, Chianni (Pisa)

9Fenomenaal

• 8.8Inrichting

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

27 reviews over Appartement Sogno Italiano

• 10Anne06-09-2010

Een echte droom

Wij waren in juli met onze drie kinderen in Sogno Italiano. We hebben enorm genoten. Comfortabel, schoon huis. Goede bedden. Lekker koel binnen. Buiten een geweldige buitenkeuken, met fantastisch uitzicht. En omdat het op een heuvel ligt, altijd een lekker fris briesje. Volop privacy doordat het appartement aan de zijkant van het gebouw ligt. Een huis waarin je je direct thuis voelt. Erg vriendelijke Italiaanse buren (we spreken Italiaans) die ons verse groenten en fruit uit de eigen tuin en eieren van hun kippen gaven. De kinderen 'tennisten' op de vervallen baan van de buurman en wandelden met plezier over zijn land. Prima plek om lekker te luieren. Wel wat afgelopen, veel bochtjes om ergens te komen. Maar wel weer op een uur rijden allerlei Toscaanse hoogtepunten. En het mooie avondlicht over de toscaanse heuvels op weg terug is onovertroffen mooi.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Koert18-08-2010

Mooi huis in indrukwekkende omgeving

Wij waren hier in augustus met 11 personen en hadden ook beschikking over naast gelegen huis "Che Vita". Vooral de ligging van Sogno Italiano is geweldig en het terras groot genoeg om met 11 te verblijven en te eten. Voor grotere kinderen is de ligging wat afgelegen en daardoor minder geschikt. Maar voor bezoek aan de highlights van Toscane ideaal. Allen met een uurtje aan te rijden.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Annelies18-08-2010

Heerlijk genieten en uitrusten!

We zijn hier in februari geweest, in een fantastich heerlijk huis. Genietend van het mooie groene glooiende landschap en de eerste knoppen aan de bomen. En twee dagen zelfs het eerste lente zonnetje! Veel leesboeken, avondje naar Sienna en natuurlijk hier lekker restaurantje opgezocht met heerlijk Italiaans eten. Ook hebben we een mooi middeleeuws stadje San Gimignano bezocht, wat zeker de moeite waard is.

Annelies

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Annelies17-08-2010

Fantastisch huis in een prachtige omgeving.

Fantastich huis met een geweldige! buitenkeuken. Een heerlijk zwembad. Een mooi glooiend landschap om door heen te toeren o.a. naar Teatro Andrea Bocelli. Bezoek aan Florence met de mooie beelden. En nog een scheve Toren in Pisa beklommen. Kortom een geweldige week in Toscane!

Annelies.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 10Simone Taks15-08-2010

Echt genieten!

'Sogno Italiano' is een appartement tussen de bergen in Italië, wat zorgt voor een schitterend uitzicht. Waar je lekker uit kan rusten in het zwembad of op het buitenterras. En waar je op cultureel en culinair gebied veel in de omgeving kunt vinden. Hier kun je echt genieten!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9Judith22-07-2010

Prachtig huis op zeer mooie locatie!

Mooi huis met volledig ingerichte keuken. Lekker terras met veel privacy en uitzicht op de Toscaanse heuvels. Ligt wel afgelegen, dus afhankelijk van de auto. Voor kinderen misschien wat saai, maar voor ons samen was het heerlijk rustig in prachtige natuur.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Corien Koolen06-06-2010

Geweldige locatie in mooi Toscaanse Landschap

Sogno Italiano is een buitengewoon compleet ingericht vakantiehuis, wat van alle gemakken is voorzien, met een prachtig zwembad waar wij en onze kinderen heerlijk van hebben genoten. De locatie is centraal gelegen tussen het prachtige Pisa en het historische Volterra, in een typisch landelijke Toscaanse setting, waarbij ook de kust binnen 30 min. rijden te bereiken is. Ook de andere bekende locaties zoal Lucca, Siena, San Gimignano, Florence etc. zijn goed te doen als dagtrip. Er zijn voldoende leuke restaurants, winkeltjes etc. in de omgeving, deze liggen echter niet op loopafstand, daardoor is men wel aangewezen op eigen vervoer/huur auto.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

5 tips over Appartement Sogno Italiano

• harriet, 28-07-2013

wijn: Podere la Chiesa paardrijden/lunch of diner: Borgo Pignano

• Eveline, 24-08-2012

Goede uitvalsbasis voor dagtripjes naar stadjes, Chianti-streek etc. Strand is wel 45 min. rijden. Bij Vada heb je een mooi, vrij strand. De kinderen vonden het waterpretpark Aquavillage bij Cecina erg geslaagd.

• Ad van Poppel, 15-11-2011

Ga vooral de lokale barretjes en restaurants bezoeken. Wat een geweldige inkijk in de Italiaanse sfeer en cultuur.

0 vragen over Appartement Sogno Italiano

Appartement info